اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 دی ماه انجام می‌شود

برگزاری اجلاس علمای آذربایجان غربی در قم

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: اجلاس بزرگ روحانیان و علمای آذربایجان غربی، 20 دی ماه در حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاس علمای آذربایجان غربی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمد جواد قهرمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجلاس بزرگ روحانیان، علما و فضلای آذربایجان غربی 20 دی ماه سال جاری در مرکز همایش‌های دارالشفای حوزه علمیه قم برگزار می‌شود تا در راستای ارتقای سطح دانش و معلومات طلاب گام‌های بلندی برداشته شود.
وی با بیان اینکه مدعوین این اجلاس روحانیان سراسر آذربایجان غربی هستند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در این آیین علمی و تخصصی بیش از 800 نفر از روحانیان استان آذربایجان غربی شرکت کنند تا از حضور علمای عالیقدر قم فیض کسب کرده و سطح فکری خود را ارتقا دهند.
این مسئول با اشاره به اینکه اینجانب به عنوان مدیر کل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی در اجلاس مذکور شرکت خواهم کرد، تصریح کرد: مدیر کل حوزه‌های علمیه سراسر کشور و استاندار آذربایجان غربی از جمله مهمانان گرانقدر این اجلاس محسوب می‌شوند که در این برنامه سخنرانی‌ می‌کنند.
قهرمانی تصریح کرد: اجلاس مذکور به مدت سه ساعت با هدف ترویج مفاهیم مکتب اهل بیت(ع) در جامعه، بسط و توسعه علوم اسلامی در مراکز دینی، دانشگاهی و آشنایی طلاب جوان با آموزه‌های دینی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود بعد از پایان یافتن همایش مذکور، تاثیر عمیقی در ذهن و فکر طلبه‌ها در این زمینه ایجاد شود.
این مسئول تاکید کرد: بعضی بزرگان علوم دینی استان ما در حوزه علمیه قم در حال خدمت به مردم هستند از این رو در حاشیه این همایش از این اساتید بزرگوار برای حضور یافتن در حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی دعوت به عمل می‌آید تا به این ترتیب با حضور اساتید و روحانیان معظم در آذربایجان غربی به تدریج رونق گرفتن تفکر اسلامی را در مراکز آموزشی خود شاهد شویم.
مدیر کل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این روز سرنوشت‌ساز ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی برای انتخاب افرادی متعهد، متخصص و قانون‌مدار پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا بار دیگر سیلی محکمی بر گوش ایادی استکبار جهانی با دستان این ملت نواخته شود.
انتهای پیام/و۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول