اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال اعتماد ایرانیان:

مشهد آمادگی خود را برای برگزاری دور نهایی هندبال اعلام کرده است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال اعتماد ایرانیان گفت: مشهد آمادگی خود را برای برگزاری دور نهایی لیگ دسته اول هندبال اعلام کرده است.

مشهد آمادگی خود را برای برگزاری دور نهایی هندبال اعلام کرده است
مجید جمعه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به اتمام دور نخست این رقابت‌ها که از آبان‌ماه آغاز شده است به زودی دور نهایی این رقابت‌ها برای مشخص شدن صعود دو تیم به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.
سرپرست تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان تصریح کرد: تیم موسسه اعتماد ایرانیان به عنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در دور نخست این رقابت‌ها مقتدرانه قهرمان شد و برای صعود به لیگ برتر باید در دور نهایی نیز آمادگی خود را حفظ کند.
جمعه‌پور با اشاره به زمان برگزار دور نهایی این رقابت‌ها خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون هندبال دور نهایی در روزهای 22 تا 28 بهمن‌ماه سال جاری در یک شهرستان و به طور متمرکز برگزار می‌شود تا در نهایت تیم‌های صعود کننده مشخص شوند.
سرپرست تیم هندبال اعتماد ایرانیان ادامه داد: مشهد آمادگی خود را برای برگزاری دور نهایی این رقابت‌ها اعلام کرده است و امیدواریم با توجه به شرایط و سابقه سالن شهید بهشتی که در سال‌های نه چندان دور میزبان بازی‌های آسیایی جوانان نیز بوده است فدراسیون هندبال این میزبانی را به مشهد بدهد.
وی افزود: علاوه بر مشهد شهرهای تبریز و قم نیز آمادگی خود برای میزبانی اعلام کرده‌اند اما شانس مشهد برای میزبانی به مراتب بیشتر از دو شهر دیگر است و امیدواریم با حمایت مسئولان استانی به این مهم دست پیدا کنیم.
جمعه‌پور با اشاره به سایر تیم‌های حاضر در این مرحله افزود: تراکتور‌سازی تبریز، مهتاب قم، جهرم، تربیت بدنی لارستان و هیئت هندبال گچساران به همراه موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان خراسان رضوی تیم‌های حاضر در دور نهایی این مسابقات هستند که در روزهای 22 تا 28 بهمن ماه به صورت متمرکز و دوره‌ای مسابقات را برگزار می‌کنند تا در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر هندبال صعود کنند.
مسئول ورزشی اعتماد ایرانیان به تیم فوتسال این تیم هم اشاره و افزود: تیم فوتسال اعتماد ایرانیان نیز در لیگ دسته اول فوتسال نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرده و در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.
جمعه‌پور از ورزش دوستان و به ویژه فوتسال دوستان مشهد در خواست کرد تا در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتسال و هندبال تیم اعتماد ایرانیان را همراهی تا پس از مدت‌ها نمایندگان استان خراسان رضوی در لیگ‌های برتر فوتسال و هندبال به دو تیم افزایش یابد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول