اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سازمان عمران آمل:

مستحق شکست مقابل هیئت هندبال لارستان نبودیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال سازمان عمران آمل گفت: بازی مطلوب و زیبایی را در دیدار با هیئت هندبال لارستان از خود به نمایش گذاشتیم و مستحق شکست مقابل این تیم نبودیم.

مستحق شکست مقابل هیئت هندبال لارستان نبودیم
محمود شاهان‌دشتی پس از دیدار حساس هفته ششم لیگ دسته یک هندبال کشور و شکست هندبالیست‌های سازمان عمران مقابل هیئت لارستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی مطلوب و زیبایی را در دیدار با هیئت هندبال لارستان از خود به نمایش گذاشتیم و مستحق شکست مقابل این تیم نبودیم.
وی افزود: با توجه به کار تیمی در این دیدار در حد انتظار ظاهر شدیم و بازیکنان ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. 
سرپرست تیم هندبال سازمان عمران آمل با اعلام اینکه بازیکنان سازمان عمران در توپ‌های پایانی بی‌توجه بودند و نتوانستند آنها را به هدف برسانند، تصریح کرد: باید با اختلاف بیش از 15 گل هیئت هندبال لارستان را شکست می‌دادیم ولی نتوانستیم برابر این تیم طعم شیرین پیروزی را درک کنیم.
وی ابراز داشت: در این بازی، موقعیت‌های طلایی و تک به تک‌های زیادی را خراب کردیم که تعدادی از آنها اگر نتیجه می‌داد الان پایان کار ما این چنین نبود.
شاهان‌دشتی در مورد عملکرد بازیکنان لارستان اذعان داشت: این تیم نیز از مربیان و کادر فنی با دانش و جوانی بهره می‌برد، مسئولان تیم شناخت خوبی از ما داشتند و بازی زیبایی را در زمین به نمایش دراوردند.   
سرپرست تیم هندبال سازمان عمران آمل با اعلام اینکه با این شکست از دور رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور کنار رفتیم، گفت: می‌دانستیم که حتی نباید تیم لارستان مقابل ما به تساوی می‌رسید زیرا این تیم با نتیجه مساوی هم به مرحله دوم صعود می‌کرد ولی با توجه به این دانسته‌ها شکست را پذیرفتیم.
وی با اعلام اینکه از دور رقابت‌های لیگ دسته یک حذف شدیم، گفت: کادر فنی و مربیگری برای تیم جوان و بومی سازمان عمران زحمت زیادی کشیدند، سختی‌هایی نیز متحمل شدند تا در این رقابت‌ها به دور بعدی صعود کنیم که این امر محقق نشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول