اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام نظر و حکم قطعی فدراسیون هندبال؛

هندبالیست سازمان عمران آمل یک سال محروم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال آمل از اعلام نظر حکم قطعی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال خبر داد که در سنگین‌ترین آن محرومیت یک ‌ساله لارستانی از همه میدان‌های ورزشی به چشم می‌خورد.

هندبالیست سازمان عمران آمل یک سال محروم شد
ناصر نصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس بیان داشت: بازی هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل برگزار شده بود با حواشی و درگیری‌هایی همراه بود که حکم نهایی و قطعی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در این مورد اعلام شد.
وی اضافه کرد: اعلام محرومیت جدید از سوی فدراسیون هندبال به هیئت هندبال مازندران ابلاغ شده که روز گذشته این حکم به دفتر شهرستان ارسال شد.
نصری در مورد چهار هندبالیست سازمان عمران آمل یادآور شد: بیشترین جریمه‌ای که از سوی فدراسیون هندبال اعلام شد به یوسف لارستانی اختصاص یافته که او به مدت یک سال از همه میدان‌های ورزشی و فعالیت چه در ورزش هندبال و چه در ورزش‌های حرفه‌ای دیگر محروم شد.
رئیس هیئت هندبال آمل با اعلام اینکه در محرومیت دیگر بازیکنان نیز تغییراتی انجام شد، گفت: حامد عبداللهی به یک جلسه محرومیت قطعی و سه جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان لیگ دسته یک امسال محکوم شد و همچنین امیر حسین وثوق دو جلسه و مبین نعل‌چین نیز یک جلسه به صورت قطعی محروم شدند.
وی با بیان اینکه این حکم از هفته پنجم لیگ دسته یک لحاظ می‌شود، تصریح کرد: از سوی کادر فنی و مربیگیری تیم سازمان عمران اعتراض‌هایی به رای اولیه کمیته انضباطی انجام شد تا از محرومیت بازیکنان جوان هندبالیست ما کاسته شود.
نصری یادآور شد: همچنین از سوی فدراسیون هندبال جرایم متعددی نیز برای بازیکنان تیم شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اعمال شد.
این مسئول با تاکید اینکه هم‌اکنون وضعیت تیم سازمان عمران بسیار مطلوب است، گفت: با تمرینات مستمر و منظم سعی داریم تا بهترین نتایج را از رقبای خود کسب کنیم.
وی با اشاره به بازی این هفته سازمان عمران در لیگ دسته یک هندبال اذعان داشت: در هفته ششم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور سازمان عمران آمل بازی سختی را پیش‌ روی دارد و از ساعت 16 روز جمعه در استان فارس با تیم هیئت هندبال لارستان دیدار می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول