اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نتیجه نزدیک 28 بر 27؛

مهتاب قم نخستین بار در لیگ دسته اول هندبال باخت

خبرگزاری فارس: تیم هندبال مهتاب قم در آخرین مسابقه خود از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور به نخستین باخت خود تن داد.

مهتاب قم نخستین بار در لیگ دسته اول هندبال باخت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پنج هفته یکه تازی و قدرت نمایی در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، سرانجام تیم هندبال مهتاب قم به یک باخت خفیف خارج از خانه تن داد اما این شکست مانعی برای صعود به این تیم به مرحله دوم این رقابت‌ها نبود.
مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های هندبال کشور در حالی با انجام بازی‌های هفته ششم خود به پایان رسید که تیم هندبال مهتاب قم در دیداری تشریفاتی در خارج از خانه مقابل نماینده هندبال شهرستان جهرم به میدان رفت.
در واقع حریف مهتاب قم در هفته ششم و پایانی از دور رفت مرحله گروهی این رقابت‌ها در دیداری از گروه دوم مرحله مقدماتی، تیم هندبال ب.آ جهرم بود که این مسابقه در شهر جهرم برگزار شد و با برتری 28 بر 27 تیم میزبان به پایان رسید.
تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پایانی از مرحله گروهی، در گروه دوم مقدماتی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال مهتاب قم با کسب پنج پیروزی و 10 امتیاز در صدر قرار داشت و صعود خود را به مرحله دوم قطعی کرده بود.
اما در بین سه تیم دیگر حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی، سه تیم هندبال سایپا کاشان، تفت یزد و ب.آ جهرم تلاش زیادی برای صعود به عنوان تیم دوم را داشتند که در نهایت این جهرمی‌ها بودند که با استفاده از فرصت بازی در خانه از سد تیم مهتاب قم عبور کرده و راهی مرحله بعد شدند.
در این مسابقه تیم هندبال مهتاب قم از بهترین نفرات خود در جدال با تیم هندبال ب.آ جهرم بهره برد، اما در نهایت جدال نزدیک و تماشایی آنها با اختلاف یک گل به سود تیم هندبال ب.آ جهرم به پایان رسید تا این تیم به عنوان تیم دوم صعود کند.
در دیگر دیدار این گروه که در صورت شکست تیم هندبال ب.آ جهرم مقابل مهتاب قم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، دیدار تیم‌های هندبال سایپا کاشان و تفت یزد در پایان با تساوی پر گل 30 بر 30 به پایان رسید تا هر دو تیم از گردونه رقابت‌ها خارج شوند.
دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در حالی با معرفی شش تیم صعود کننده از گروهای مقدماتی به پایان رسید که این دوره از رقابت‌ها با حضور 12 تیم برگزار می‌شد و تیم‌های مدعی همچون مهتاب قم در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر برای کسب جواز صعود به مرحله دوم پیکار کردند.
تیم هندبال مهتاب قم در گروه سوم مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با تیم‌های هندبال مردان سایپا کاشان، شورای شهر جهرم و دانشگاه آزاد یزد هم‌گروه بود، در گروه نخست نیز تیم‌های هندبال شهرداری آمل، راه و ترابری لارستان، گچساران و فلاورجان قرار داشتند و در گروه دوم نیز کازرون، تبریز، قزوین و برازجان رقابت کردند. 
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول