اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل هیئت هندبال لارستان؛

سازمان عمران آمل از ادامه رقابت‌های هندبال کشور بازماند

خبرگزاری فارس: در دیدار حساس هفته ششم لیگ دسته یک هندبال کشور، هندبالیست‌های سازمان عمران با شکست مقابل هیئت هندبال لارستان از صعود به دور دوم رقابت‌های این دوره از رقابت‌ها بازماندند.

سازمان عمران آمل از ادامه رقابت‌های هندبال کشور بازماند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در هفته ششم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور، شامگاه جمعه تیم سازمان عمران آمل در دیداری سخت و حساس مغلوب نماینده استان فارس شد.
در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز هیئت هندبال لارستان فارس توانست تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها را با نتیجه نزدیک 26 بر 23 مغلوب کند.
سازمان عمران در طول لیگ دسته یک با تمرینات منسجم و فشرده از آمادگی مطلوبی برخوردار بود و با بازیکنان بومی خود سعی داشت تا با درخشش در این رقابت‌ها انتظارات کادر فنی و مربیگری تیم را برآورده کند.
تیم مازندرانی سازمان عمران را در این دیدار بهرام خادمی هدایت می کرد که قابوس اسماعیلی و محمود شاهان‌دشتی نیز به عنوان کادر فنی در کنار مربی جوان این تیم بودند.
در این دیدار حساس، نماینده مازندران بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، ولی نماینده استان فارس تنها با یک تساوی نیز راهی مرحله بعد می‌شد که هندبالیست‌های آملی راه صعود هیئت هندبال لارستان را بیش از پیش هموار کردند.
اگر سازمان عمران آمل در این بازی به پیروزی دست می‌یافت می‌توانست به دور بعد این رقابت‌ها صعود کند، ولی با شکست مقابل حریف خود از ادامه بازی‌های لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور باز ماند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
البته ایجاد حواشی و زدوخوردهای هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که بین سازمان عمران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اتفاق افتاد با محرومیت‌های سنگینی برای دو تیم همراه بود که این اتفاقات و رای کمیته انضباطی بعد آن نیز بر روند تیمی سازمان عمران تاثیرات منفی داشت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول