اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

حضور مردم در انتخابات مایه شوکت نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات با هدف پشتیبانی از دستاوردهای نظام اسلامی شوکت و برکت اسلام و نظام را سبب می‌شود.

حضور مردم در انتخابات مایه شوکت نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدسعدالله رئیس ساداتی عصر امروز در گردهمایی دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات شهرستان کوثر اظهار داشت: صحنه انتخابات همیشه برای ایرانیان اسباب غرور بوده و نشان روشنی از همبستگی و پیوستگی دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام است.
وی حضور عاشقانه مردم را در صحنه انتخابات یک قدرت بی‌نظیر نرم در خنثی‌سازی توطئه‌ها و ترفندهای استکبار دانست و افزود: این حضور در 33 سال گذشته نشان داده که این نظام از هر ترفندی در امان است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی به دست مردم انجام می‌شود، اضافه کرد: 30 نفر از افراد معتمد و با نفوذ از سوی فرماندار به هیئت نظارت معرفی و پس از تایید صلاحیت آنها از سوی هیئت نظارت هشت نفر از این تعداد با رای‌گیری خودشان به عنوان اعضای هیئت اجرایی تعیین می‌شوند.
رئیس‌ساداتی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با بالا بردن اطلاعات و سطح آگاهی رای دهندگان، اصلح‌ترین، توانمندترین و با تقواترین افراد به مجلس راه یابند.
وی در ادامه گفت: انتخابات، شور و نشاط را در بین مردم به همراه دارد و مسئولان باید در برگزاری آن امانتدار خوبی باشند.
فرماندار کوثر از انتخابات به عنوان یکی از نمادهای مردم‌سالاری دینی یاد کرد و بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان مجاز به استفاده از امکانات دولتی به نفع نامزد خاص نیستند و در صورت مشاهده چنین مواردی، با آنان برخورد قانونی می‌شود. رئیس‌ساداتی مردم‌داری، تواضع و خدمتگزاری را از ویژگی کارگزاران دولت برشمرد و اظهار داشت: باید برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرد زیرا وظیفه ما خدمت به مردم است.
وی با تأکید بر نقش شوراها و دهیاری‌ها در توسعه روستاهای این شهرستان تصریح کرد: شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها به منظور رفع مشکلات روستاها بایستی همواره همکاری لازم را با ادارات و نهادها داشته باشند. فرماندار کوثر ادامه داد: شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها بایستی در راستای حفظ منابع ملی در سطح روستاها تلاش کنند و در راستای اجرایی شدن کارهای روستایی نیز بکوشند.
رئیس‌ساداتی اذعان داشت: انتظار می‌رود تا در راستای رفع مشکلات روستاها، ادارات و شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها ارتباط و همکاری بیشتری با هم داشته باشند. فرماندار کوثر با اشاره به اینکه 80 درصد جمعیت شهرستان ساکن روستاها هستند ابراز داشت: در این شهرستان بخش زیادی از جمعیت مردم با سکونت در روستاها در زمینه کشاورزی و دامداری فعالیت دارند که بایستی به مشکلات و خواسته‌های آنان رسیدگی شود که دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی به عنوان نمایندگان دولت و منتخبین مردم نقش بسزایی دارند.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول