اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 30

اجرای 25 فرآیند انتخابات سیستمی در بابلسر و فریدونکنار

خبرگزاری فارس: فرماندار بابلسر گفت: برای نخستین بار در مازندران، 25 فرایند انتخابات سیستمی در حوزه بابلسر و فریدونکنار انجام می‌شود.

اجرای 25 فرآیند انتخابات سیستمی در بابلسر و فریدونکنار
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمدرضا نادری بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر اظهار داشت: مردم در این دوره از انتخابات کسانی را انتخاب می‌کنند که از درون و بیرون پیرو ولایت فقیه باشند.
وی با اشاره به اینکه آرام‌ترین و بی‌تنش‌ترین حوزه انتخابیه 9 گانه را در شهرستان بابلسر خواهیم داشت، تصریح کرد: بابلسر و فریدونکنار تنها حوزه‌ای است که تمام 25 فرآیند انتخابات سیستمی در آن لحاظ می‌شود.
نادری بیان داشت: بابلسر سرزمین شهدا، شهری دارای امنیت، متخصصان ماهر و جزء نخستین‌های مازندران است و انتخابات این دوره جزء پاک‌ترین، منزه‌ترین و بی‌تنش‌ترین انتخابات می‌شود.
این مسئول ابراز داشت: مردم جمهوری اسلامی باید کسی را انتخاب کنند که از درون و بیرون به ولایت فقیه نزدیک بوده تا با توسل به امام زمان (عج) و رهبری مقام معظم رهبری بتواند با دشمنان که با جنگ نرم مردم ما را نشانه گرفتند مقابله کرده و آنها را هدایت کنند.
نادری خاطرنشان کرد: تمام مدیران موظف هستند بر اساس نقشه راه به امور مردم رسیدگی کرده و با مردم به جنس مردم رفتار کرده و سعی کنند بهترین خدمات‌رسانی را برای رضای مردم انجام دهند.
وی اذعان داشت: امیدواریم با استمرار این کارگروه، تمام مشکلات شهرستان بابلسر رفع شود چرا که حضور چهره به چهره مسئولان با خبرنگاران، مدیران اجرایی را مجاب می‌کند تا برحسب شرح وظایف و اختیارات قانونی دارای نقشه راه باشند و با مهندسی عملیاتی نقشه راه را به مرحله اجرا در آورند.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول