اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آزادشهر:

ورزش آزادشهر در سال جاری جهش خوبی را تجربه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر گفت: ورزش شهرستان آزادشهر در سال 1390 جهش خوبی داشته است.

ورزش آزادشهر در سال جاری جهش خوبی را تجربه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم برزمینی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان آزادشهر اظهار داشت: شهرستان آزادشهر به لحاظ ساخت و ساز فضا و سالن‌های ورزشی و تربیت ورزشکاران زبده و قهرمان روزهای خوبی را سپری کرده که در مقایسه با سال‌های گذشته جهش بسیار مطلوب و خوبی داشته است.
این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: سالن چند منظوره فارسیان در بخش چشمه‌ساران در دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر گفت: تلاش ما بر این است تا سالن  ویژه پسران و سالن 2 هزار نفری جنب پارک شهر هم در نیمه اول سال 1391 مورد بهره‌برداری برسد و در اختیار جامعه ورزشی قرار بگیرد.
برزمینی اعتبارات سالن بزرگ 2 هزار نفری شهرستان را بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و خاطر نشان کرد: 900 میلیون از این اعتبار تا به امروز هزینه شده و انتظار است با مساعدت و حمایت مسئولان 450 میلیون تومان از اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان هم مصوب شده هر چه سریع‌تر اختصاص داده شود تا پروژه سالن 2 هزار نفری قبل از پایان سال مالی به اتمام برسد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر با اشاره به فعالیت بیش از 35 هیئت ورزشی در سطح شهرستان و در دو بخش آقایان و بانوان و سنین مختلف گفت: امسال در رشته بسکتبال شاهد حضور یک ورزشکار به نمایندگی از شهرستان در تیم شهرداری گرگان بودیم ضمن اینکه حسن کوندری رئیس هیئت بسکتبال این شهرستان هم به عنوان مربی تیم نوجوانان شهرداری گرگان فعالیت می‌کند.
برزمینی با اشاره به قهرمانی حسین سندگل در کاراته ناشنوایان و عضویت در تیم ملی و مقام اولی عباس سعیدی و علی سادین در مسابقات کنگ‌فو کشوری ابراز امیدواری کرد با مساعدت و توجه مسئولان امکانات بیشتری در بخش ورزش‌های رزمی در اختیار ورزشکاران مستعد آزادشهری قرار بگیرد.
وی با اشاره به عنوان دومی علی‌اصغر کوهساریان در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور از حضور دو نفر از بانوان آزادشهری در تیم فوتسال سرخ‌پوشان گلستان به منظور شرکت در بازی‌های لیگ فوتسال بانوان کشور خبر داد.
در پایان این مراسم که با حضور مرادعلی منصوری نماینده مردم آزادشهر و رامیان مجلس شورای اسلامی و حسن کرامت معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و با حضور رؤسای هیئت‌های ورزشی و جمعی از ورزشکاران نمونه و قهرمان همراه بود از ورزشکاران قهرمان تقدیر شد و به هر کدام از رؤسای ادارات شهرستان یک عدد دوچرخه اهدا شد.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول