اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

عملکرد پلیس کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی این استان برای برقراری نظم و امنیت و آرامش تقدیر کرد.

عملکرد پلیس کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تامین امنیت در این نقطه از کشور اظهار داشت: لازم است قبل از هر چیز به دلیل برقرای نظم و ایجاد امنیت فوق‌العاده در سفر چهارم ریاست جمهوری به این استان توسط مجموعه نیروی انتظامی قدردانی ویژه‌ای از سبزپوشان همیشه بیدار داشته باشم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پلیس جمهوری اسلامی امروزه برخلاف گذشته دارای ابهت خاص در جامعه بوده که این از برکات استقرار نظام فرهنگ‌ساز اسلامی در این کشور است.
وی با مقایسه وضعیت کنونی پلیس در نظام جمهوری اسلامی با دوران ستمشاهی پهلوی ابراز داشت: پلیس نیز همچون سایر اقشار در این دوره دارای جایگاه شایسته‌ای شد که اکنون مردم پلیس را محرم خود در همه امور می‌دانند.
نیکزاد افزود: امروزه مردم نگاه مثبت همراه با احترام به مجموعه پلیس و عملکرد این مجموعه دارند که ضروری است در راستای استحکام هر چه بیشتر مبانی دینی و اخلاقی تلاش گسترده‌تری صورت پذیرد. 
مقام عالی اجرای در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در حال حاضر امنیت در سایه مجاهدت پلیس انقلابی و مکتبی با رویکرد فرهنگ‌سازی و احترام به قوانین و مقررات و مشارکت ‌دادن مردم در بسترسازی هنجارهای اجتماعی در حال انجام است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اقدامات شایسته ناجا در برقراری فضای امن فیزیکی و روانی جامعه با استفاده از الگوهای فرهنگی مناسب، تصریح کرد: پلیس مکتبی و اسلامی برای برقراری نظم و امنیت هیچ‌گاه به خشونت متوسل نشده و اکنون رضایت مردم از پلیس نشانگر برخورد همراه با رافت اسلامی و عطوفت با مردم است.
مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه و پیشرفت و تعالی جامعه و نهادینه شدن اخلاق حسنه تا حدود زیادی مرهون اقتدار پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس نیز باید قدر این موقعیت را بداند و در راه رسیدن به آرمان‌های بالای خود با همت مضاعف درصدد رفع نواقص و برجسته کردن نقاط قوت باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول