اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز خبر داد

عزم جدی پلیس برای جلوگیری از فعالیت وانت‌های بلندگودار

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز گفت: فعالیت وانت‌های بلندگودار ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد جدی با متخلفان می‌شود.

عزم جدی پلیس برای جلوگیری از فعالیت وانت‌های بلندگودار
ناصر حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری وانت‌هایی که با صدای بلند و زائد باعث ایجاد آلودگی صوتی می‌شوند، اظهار داشت: وانت‌های بلندگوداری که اقدام به فروش میوه و تره بار با صدای گوش‌خراش بلندگو می‌کنند، از سطح شهر جمع شده‌اند و برخی از آن‌ها به طور معمول در کوچه پس کوچه‌های محلات فعالیت می‌کنند که به محض مشاهده با آن‌ها برخورد می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز با بیان اینکه فعالیت وانت‌های بلندگودار ممنوع است، ابراز داشت: از بلندگو فقط برای خودروهایی استفاده می‌شود که وظایف آن‌ها عملیات امدادی است، از این رو هیچ شهروندی نمی‌تواند با استفاده از بلندگو به کسب و کار در سطح شهر بپردازد.
وی تصریح کرد: قانون آسایش شهروندان را همواره مد نظر داشته و با هر اقدامی که به نوعی به آسایش و آرامش شهر لطمه بزند برخورد می‌شود.
به گزارش فارس،  پیش از این مدیر اجرایی و هماهنگی امور مناطق شهرداری شیراز اعلام کرده بود که سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز بیش از 10 نقطه از سطح شهر را برای استقرار وانت‌بارهایی که مبادرت به فروش میوه و تره بار می‌کنند تعیین کرده است که وانت‌بارهای سیار سطح شهر می‌توانند با ثبت نام در این نقاط مستقر، و اقدام به فروش محصولات خود کنند. 
حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جرثقیل‌های حمل کننده خودرو متعهد به حفظ سلامت خودرو هستند به خسارت احتمالی به خودروهایی که توسط جرثقیل‌ها حمل می‌شوند اشاره کرد و گفت: در صورتی که خودروی حمل شده توسط جرثقیل آسیب ببیند و این امر ثابت شود که مقصر راننده جرثقیل است، باید مقصر به صاحب خودرو خسارت بپردازد.
وی ادامه داد: اگر راننده جرثقیل، خودروی حمل شده را محکم به زمین بگذارد که منجر به خسارت شود یا حین حمل تصادف کند موظف است خسارت آن را بپردازد.
رئیس پلیس راهور شیراز در پایان اضافه کرد: در صورتی که خودروی دیگری به خودروی حمل شده توسط جرثقیل خسارت وارد کند راننده مقصر باید هم به جرثقیل و هم به خودروی حمل شده خسارت پرداخت کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول