اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

سرمایه‌گذاران کنگان در راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی اهتمام ورزند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: سرمایه‌گذاران کنگان در راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی اهتمام ورزند.

سرمایه‌گذاران کنگان در راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی اهتمام ورزند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در بازدید از جایگاه‌های سی ان جی در بندر کنگان اظهار داشت: کنگان دارای موقعیت استراتژیکی است و بویژه در چند سال گذشته جایگاه این شهرستان بهبود یافته است.
وی افزود: باید برای توسعه زیرساخت‌های این شهرستان اهتمام ورزیم و بویژه در توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رفاهی باید تلاش بیشتری کنیم.
فرماندار کنگان با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت این شهرستان جوابگوی جمعیت این شهر نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه شهرنشینی، فعالیت سایت 2 کنگان و نیز وجود جاده‌های ترانزیتی در مرکز شهرستان جایگاه‌های سوخت این شهرستان جوابگوی جمعیت این شهر نیست.
یزدان‌شناس تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران شهرستان می‌خواهیم تا در راستای راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت در شهر کنگان اقدام کنند.
وی با اشاره به برخی تاخیرات در راه‌اندازی جایگاه سوخت CNG شهرداری کنگان بیان کرد: از شهرداری می‌خواهیم تا این جایگاه را حداکثر در دهه فجر یا اوایل سال آینده راه‌اندازی کند.
فرماندار شهرستان کنگان اذعان داشت: جمعیت شهرستان کنگان روز به روز در حال افزایش است و مهاجرت نیروی انسانی برای اشتغال در پارس جنوبی، امر مهم دیگری است و لازم است خدمات‌رسانی بیشتری به مردم و مهمانان داشته باشیم.
یزدان‌شناس اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش مضاعف مسئولان و کارکنان هستیم و بویژه بعد از سفر مقام معظم رهبری شاهد تلاش بیشتر و موثرتری هستیم که باید تداوم یابد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول