اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد؛

افتتاح جایگاه سی ان جی در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: نود و شمشین جایگاه سی ان جی استان فارس در قیروکارزین عملیات تست را پشت سر گذاشته که به زودی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

افتتاح جایگاه سی ان جی در قیروکارزین
عبدالحسن صمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: عملیات احداث نود و ششمین جایگاه «سی ان جی» استان فارس در قیروکارزین با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال توسط دولت خدمتگزار از محل اعتبارات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به اتمام رسیده که به زودی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به ویژگی‌های این پروژه اضافه کرد: این جایگاه با همکاری شهرداری قیروکارزین به عنوان بهره‌بردار پروژه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع احداث شده و دارای ساختمان امور اداری با زیربنای 200 متر مربع است.
صمدنژاد ادامه داد: این جایگاه از یک کمپرسور به ظرفیت یک‌هزار و 200 متر مکعب بر ساعت برخوردار بوده و دارای چهار نازل است که با افتتاح رسمی این جایگاه تعداد نازل‌های فعال این استان به 390 نازل افزایش می‌یابد.
فرماندار قیروکارزین با اشاره به دیگر مشخصات این جایگاه سوخت بیان داشت: گاز ورودی جایگاه 250 «پی اس آی» است که با بهره‌برداری از این جایگاه 24 ساعته، توانایی سوخت‌گیری برای یک‌هزار خودرو در طول شبانه‌روز وجود دارد که باعث کاهش ترافیک خودروها برای سوختگیری «سی ان جی» در مرکز این شهرستان می‌شود.
صمدنژاد با اشاره به همکاری خوب مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فارس، معاونت برنامه‌ریزی و واحد «سی ان جی» فارس و همچنین شهرداری قیروکارزین در احداث این جایگاه ابراز داشت: این جایگاه نزدیک به دو هفته عملیات تست خود را پشت سر گذاشته و سوخت‌گیری به صورت غیر رسمی آغاز شده است که با راه‌اندازی و بهره‌برداری رسمی از این جایگاه در آینده‌ای بسیار نزدیک ضمن کاهش تسریع در سوخت‌گیری «سی ان جی» در سطح این شهرستان، زمینه اشتغال‌زایی مستقیم برای هفت نفر فراهم می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول