اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قائمشهر؛

تبلبغ جایگاه‌های سی ان جی غیرمجاز قانونی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قائمشهر با اشاره به نصب غیرمجاز مخازن CNG در شهرستان قائمشهر از روند تبلیغ این جایگاه‌های غیر مجاز توسط رسانه‌های مازندران انتقاد کرد.

تبلبغ جایگاه‌های سی ان جی غیرمجاز قانونی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر ، مراد اسلامی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالای قائمشهر اظهار داشت: نصب مخازن غیرمجاز CNG وLPG در شهرستان قائمشهر ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه کاری ریشه‌ای و اساسی برای جلوگیری از این اعمال غیرمجاز در قائمشهر صورت نگرفته است، تاکید کرد: با بازدید‌های به عمل آمده و جلوگیری از نصب مخازن غیرمجاز، بازهم شاهد عملیات زیر پله‌ای افراد متخلف هستیم.
اسلامی ابراز داشت: هر هفته یک کامیون از مخازن CNG و LPG وارد استان‌های شمالی و به ویژه قائمشهر که بیشترین تاسیسات گاز مایع را دارد می‌شود و متاسفانه آدرس این جایگاه‌های CNG غیرمجاز نیز توسط صدا و سیمای مرکز مازندران تبلیغ می‌شود.
رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قائمشهر تصریح کرد: دولت در حال حاضر امکان توسعه چنین جایگاه‌هایی را در سطح کشور ندارد که همین امر فرصت مناسبی را برای افراد متخلف فراهم کرده تا از مبادی قانونی به تهیه و نصب مخازن بپردازند.
اسلامی با اشاره به حوادث دلخراش و تاسف بار ایجاد شده توسط نصب مخازن غیرمجاز و انفجارهای مربوط به آن خاطرنشان کرد: قانونگذار تعریف نکرده که آیا مخازن وارداتی قابل نصب هست یا نه و اگر قابل نصب نیست چرا وارد می‌شود.
وی همچنین در بحث ذخیره سازی سوخت گفت: هیچ مدیری از شهرستان قائمشهر برای سوخت‌های جایگزین به این اداره مراجعه نکرده است.
این مسئول همچنین در مورد تغییر وضعیت سوخت ماشین‌ها یادآور شد: تغییر این وضعیت بعد صدور کارت سوخت از سوی ستاد حمل و نقل سوخت کشور انجام می‌شود و این از عهده پلیس راهور خارج شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول