اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

92 هزار ورزشکار گیلان بیمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از بیمه ورزشی 92 هزار نفر ورزشکار در این استان خبر داد.

92 هزار ورزشکار گیلان بیمه شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در جمع کارشناسان ورزش استان با اشاره به جایگاه نخست گیلان از نظر ورزشکاران سازمان یافته، اظهار داشت: در هشت ماهه نخست امسال 92 هزار نفر ورزشکار بیمه ورزشی شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا‌ پایان امسال تعداد ورزشکاران سازمان یافته گیلان به 125 هزار نفر برسد که از این نظر شاهد رشد پنج درصدی خواهیم بود.
وی محورهای اصلی اداره کل ورزش وجوانان را به چهار بخش تقسیم کرد و افزود: برنامه‌های همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای و فرهنگی‌ ورزشی در حوزه ورزش و جوانان از مهم‌ترین فعالیت‌ها است.
این مسئول ادامه داد: گیلان هم‌اکنون در ردیف توانمندترین استان‌ها در بحث ورزش قهرمانی و همگانی قرار دارد.
وی گفت: برنامه‌محور بودن به معنای این است که بتوانیم در مسیر برنامه‌ریزی اصولی‌تر حرکت کنیم و با عملیاتی کردن آن از رکود نسبی موجود جلوگیری به‌ عمل آوریم.
بابایی،با اشاره به تاکید وزیر ورزش بر عملی کردن ورزش و تاسیس پنج پایگاه قهرمانی و استعدادیابی در سطح استان بیان داشت: هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در امر استعدادیابی و اصرار بر مراعات مسائل اخلاقی و فرهنگی در حوزه ورزش باید در دستور کار باشد.
وی نظم بخشیدن به فعالیت‌های ورزش در ابعاد مختلف مالی و ورزش را از تاکیدات وزیر عنوان کرد و ابراز داشت: از دیگر مواردی که باید بر اجرای دقیق آن اصرار داشته باشیم بحث توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی است.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به سهم ورزش در ایجاد اشتغال طبق سیاست‌های دولت، خاطر نشان کرد: در این حوزه باشگاه‌های بخش خصوصی می‌توانند بیشترین نقش را ایفا کنند.
وی،توجه به امر مهم نظارت و کنترل اماکن ورزشی را از الزامات هدفمند کردن ورزش استان دانست و یادآور شد: باید در بحث نظارت و ارزیابی حساسیت بیشتری به خرج داد و گزارش‌های به‌روز از روند امور داشت.
انتهای پیام/ی20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول