اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر:

مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران اقدام کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار پیرانشهر گفت: تربیت بدنی، شورای اسلامی و شهرداری نسبت به رفع مشکلات رفاهی و امکانات ورزشی ورزشکاران و قهرمانان اقدام کنند.

مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران اقدام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر اروج مجاهدی عصر امروز در مراسم تجلیل از دو قهرمان ورزشکار این شهرستان که در مسابقات بین‌المللی استونی و موی تای تایلند موفق به کسب مقام نخست و سوم شدند، اظهار داشت: به طور قطع تلاش‌های مسئولان در کسب اینگونه موفقیت‌ها و رسیدن به این جایگاه ورزشی بی‌تأثیر نبوده است اما ضروری است نسبت به رسیدگی به مشکلات بخش ورزش توجه ویژه‌ای اعمال شود. 
وی افزود: استعدادیابی و تلاش در این راستا باید از جمله اولویت‌های مسئولان شهرستان در راستای توسعه ورزش قهرمانی باشد. 
به گفته این مسئول باید راهکاری ارائه شود تا استعدادهای ورزش شهرستان از سنین پایین و از دوره تحصیلی راهنمایی شناسایی شود و این ورزشکاران در مسیر حرفه‌ای آموزش ببینند.
وی اضافه کرد: نگاه ما به ورزش مبتنی بر این است که ورزش بخشی از نیازهای انسان را پاسخ می‌دهد.
مجاهدی با قدردانی از درخشش این بازیکنان، افزود: امروز جای افتخار است که ورزشکاران این شهرستان در میادین ورزشی عنوان‌های قهرمانی را برای مردم ورزش‌دوست این منطقه به ارمغان می‌آورند.
این مسئول اضافه کرد: ورزشکاران داعیه‌دار سلامتی در جامعه هستند زیرا ورزش برای ورزشکار سلامتی می‌آفریند و سبب ترویج سلامتی در جامعه نیز می‌شود.
مجاهدی اظهار داشت: اگر در هر جامعه‌ای بحث ورزش در میان جوانان، نوجوانان و خانواده‌های مطرح باشد افراد از ناهنجاری‌های جامعه دور می‌مانند.
 وی با بیان اینکه ورزش نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد اخلاق، معنویات و شخصیت آحاد جامعه دارد، اضافه کرد: یکی از ارکان جامعه توسعه‌یافتگی سلامت است که این مقوله مرهون ورزش است چرا که اصولاً فکر و عقل سالم در بدن سالم است و ما باید به عنوان جامعه اسلامی به دنبال معنویات سالم برویم و آن را در یک بدن سالم قرار دهیم.
در این مراسم حمزه قادری که در مسابقات بین‌المللی استونی در رشته ساندا مقام نخست و فاروق خوش‌منش در مسابقات بین‌المللی موی تای تایلند مقام سوم را کسب کرده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام/ش20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول