اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

تبلیغات زودهنگام به انتخابات لطمه می‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: تبلیغات زودهنگام موجب خدشه به انتخابات می‌شود.

تبلیغات زودهنگام به انتخابات لطمه می‌زند
فاضل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تلاش دارد تا برنامه‌های مختلفی که در دستور کار این کمیسیون قرار دارد را به نحو مطلوبی به سرانجام برساند.
وی با بیان اینکه اولویت‌های این کمیسیون در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برنامه‌هایی که در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته با دقت و نظارت بیشتری پیگیری می‌شود.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا پایان دوره هشتم مجلس شورای با در نظر گرفتن پروژه‌های مختلف کمیسیون اصل 90 این پروژه‌ها پس از بررسی، نهایی می‌شود.
وی با اشاره به نشست هفته گذشته این کمیسیون در مجلس خاطرنشان کرد: از سوی نمایندگان طرحی ارائه شد که بر اساس آن نمایندگان می‌توانند با مشاهده تخلفات در ارگان‌ها مستقیم شکایت کنند.
موسوی از رد شدن این طرح پس از بررسی‌های لازم خبر داد و بیان داشت: ضرورتی به طرح این مسئله در صحن علنی مجلس از سوی کمیسیون مشاهده نشده است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از پیگیری کمیسیون اصل۹۰ مجلس، درباره فعالیت فرقه‌های مختلف خبر داد و بیان داشت: این فرقه‌ها زمینه‌سازی‌های ناصوابی را انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه پرونده مسائل حوادث بعد از انتخابات در این کمیسیون بررسی شده است، افزود: احتمال طرح این موضوع در جلسات علنی مجلس وجود دارد.
موسوی بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: تبلیغات زودهنگام به انتخابات خدشه می‌زند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول