اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار فرماندار سراب به مدیران ‌در زمینه تبلیغات انتخاباتی‌

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب ضمن هشدار به مدیران و روسای ادارات دولتی در زمینه تبلیغات برله یا علیه نامزدهای انتخاباتی گفت: نباید به خاطر دنیای دیگران از دین و آخرت خود خرج کنیم.

هشدار فرماندار سراب به مدیران ‌در زمینه تبلیغات انتخاباتی‌
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدرضا بیرامی بعد از ظهر امروز در شورای اداری سراب‌ اظهار ‌داشت: افراط و تفریط قابل قبول نیست و تمام کارها باید در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌های قانونی باشند.
وی با بیان اینکه بستر‌سازی برای ‌مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باید محور فعالیت‌ها و اقدامات دست‌اندرکاران انتخابات باشد، تاکید کرد: اگر مجریان و برگزارکنندگان انتخابات امانتدار خوبی باشند در آن صورت بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم خواهد شد. 
فرماندار سراب ضمن هشدار به مدیران و روسای ادارات دولتی در زمینه تبلیغات بر له یا علیه نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: نباید به خاطر دنیای دیگران از دین و آخرت خود خرج کنیم.
وی یاد آورشد: هیچ یک از روسا‌ و کارمندان دولت حق استفاده از امکانات بیت‌المال برای تبلیغ ‌نامزد خاص را ندارند و در صورت مشاهده با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد.
فرماندار سراب گفت: تقوای انتخاباتی ایجاب می‌کند که مجریان برگزاری انتخابات و نامزدهای انتخاباتی مرزهای قانون انتخابات را رعایت کرده و پایبندی عملی خود را به قانون نشان دهند.
بیرامی ترغیب و تشویق مردم به حضور در صحنه انتخابات را وظیفه‌ای همگانی دانست.
فرماندار سراب ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی انتخابات مجلس نهم در سراب گفت: 145شعبه اخذ رای شامل 92صندوق ثابت و 53 صندوق سیار در روز رای‌گیری در سطح شهرستان مستقر شده و بیش از 2 هزار و 500 نفر در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند داشت.
فرماندار سراب در ادامه ضمن معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در سراب افزود: 30 نفر نیز به عنوان هیئت معتمدین انتخاب شدند که اعضای هیئت اجرایی را معرفی خواهند کرد.
نادر یگانه فعال به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در سراب ‌و حجت‌الاسلام بختیاری و حسین بنی‌فاطمه به عنوان دو عضو دیگر اعضای هیئت نظارت  معرفی شدند که حکم انتصاب خود را از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دریافت کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول