اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد:

المان‌های 41 متری زینت‌بخش فضای فرهنگسرای زیارت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از ایجاد المان‌های 41 متری از حال و احوال شخصیت‌های برجسته و معاصر در زیارت حضرت رضا(ع) در فرهنگسرای زیارت خبر داد.

المان‌های 41 متری زینت‌بخش فضای فرهنگسرای زیارت است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرهنگسرای زیارت، علی‌اکبر عصارنیا اظهار داشت: المان‌ها یا نمادهای شهری ترکیبی از ویژگی‌های درونی احجام و اشکال هندسی، صفحات قائم یا منحنی، اجزا سازه‌ای، کابل‌ها و فریم‌ها است. 
مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد افزود: به طور کلی هر آنچه می‌تواند جنبه تزیینی و ساختمانی داشته باشد به صورت یک کلیت یکپارچه مورد استفاده قرار می‌گیرد و قبل از هر چیز این ترکیب دارای یک نظام هندسی و تعادلی پایدار و زیبا است به گونه‌ای که پس از خودنمایی، افراد را به گونه‌ای جذب و ذهنشان را درگیر خود می‌کند.
عصارنیا به معرفی انواع المان‌ها در پارک زیارت پرداخته و بیان داشت: 12 عدد القاب حضرت رضا(ع)، ساخت فضایی شبیه با صحن انقلاب حرم مطهر با عنوان عکاس‌خانه و پانورمای مشهد جدید و قدیم از جمله المان‌های ارائه شده در فرهنگسرای زیارت است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد همچنین در مورد نمایشگاه حالات و احوالات شخصیت‌های برجسته و معاصر نیز افزود: از آنجا که بزرگان دین الگوهای مناسب رفتاری را در اسلام تعریف کرده‌اند، ایجاد المان‌های 41 متری از حال و احوال شخصیت‌های برجسته و معاصر در زیارت حضرت رضا(ع)، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، آیت‌الله بهجت و دیگر بزرگان نقش مورد توجه قرار گرفته همین امر نقش و نگاری زیبا و جذاب به طبقه بی‌نظیر به فرهنگسرای زیارت داده است.
وی افزود: بازدید از پارک زیارت در دو شیفت صبح و بعدازظهر امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها به صورت گروهی و بعدازظهرها به صورت خانوادگی از پارک شهروندان بازدید کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول