اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل:

طرح مطالعه و آمایش خلخال مراحل نهایی را سپری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: طرح مطالعه و آمایش شهرستان خلخال در حوزه عرصه‌های طبیعی مراحل نهایی و تکمیل خود را سپری می‌کند.

طرح مطالعه و آمایش خلخال مراحل نهایی را سپری می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حمیدی پیش از ظهر امروز در کارگروه آموزشی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در خلخال اظهار داشت: 85 درصد مطالعات مورد نظر انجام شده و تلاش و جدیت مسئولان امر در تخصیص اعتبارات در حوزه محیط زیست بسیار ضروری و جدی به نظر می‌رسد.
وی اهمیت آموزش در حوزه شناخت بیماری‌ها و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی را یادآور شد و گفت: اگر در مراتع مرغداری‌ها و فضاهای محیط زیست این موارد مورد توجه قرار گیرد حتی در فصل شکار نیز شاهد شیوع و انتقال بیماری‌های متعدد نخواهیم بود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اعلام اینکه اقدامات پیشگیرانه در حوزه بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان انجام شده است، خاطرنشان کرد: سدها و منابع آبی و رودخانه‌ها از باارزش‌ترین عرصه‌ها و حوزه‌های تاثیرگذار در حفظ اکولوژی و حفظ محیط زیست هستند که با جذب سرمایه‌گذاران در حوزه شهرستان خلخال می‌توان افق روشنی را برای خلخال در حوزه منابع زیست محیطی پیش‌بینی کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این کارگاه آموزشی که جمعی از مرغداران و متولیان صنعت مرغداری، دهیاران و شوراهای روستایی و جامعه هدف شکارچیان با همکاری اداره محیط زیست خلخال برگزار شد فرماندار خلخال نیز با اشاره به استعدادهای زیست محیطی خلخال اظهار داشت: دارا بودن 80 درصد جنگل‌های استان و 10 درصد منابع آبی غنی استان در خلخال زمینه‌ساز یک فرصت استثنایی در حوزه حفظ و پاسداشت محیط زیست شده است.
ذبیح‌الله عبداللهی به وجود منابع حفاظت شده متعدد در خلخال به عنوان مفیدترین منطقه در جذب سرمایه‌گذاران اشاره کرد و افزود: ظرفیت در حوزه اکوتوریسم و گردشگری در این مناطق بی‌نظیر است و در دو سال اخیر بیشترین اعتبارات در حوزه روستایی و افزایش ظرفیت گردشگری روستایی به کارگیری شده است.
در این کارگاه آموزشی که تا عصر امروز ادامه دارد کارشناسان محیط زیست و دامپزشکان در خصوص بیماری آنفلو‌آنزای حاد مرغی، نحوه تشخیص، نحوه مقابله و درمان این بیماری در اکوسیستم‌های طبیعی بحث و گفت‌وگو کردند.
انتهای پیام/صا20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول