اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مجتمع گازی پارس جنوبی برگزار شد

برگزاری مراسم صیانت از محیط زیست در ساحل بندر سیراف

خبرگزاری فارس: مراسم صیانت از محیط زیست در ساحل بندر سیراف برگزار شد.

برگزاری مراسم صیانت از محیط زیست در ساحل بندر سیراف
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسئول ایمنی فاز یک پارس جنوبی بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: رعایت مسایل زیست‌محیطی و ایمنی در مناطق عملیاتی و بویژه در پارس جنوبی یک امر مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
محمود محمدی افزود: مرددم منطقه عسلویه و اهالی شهرها و روستاهای شهرستان کنگان به واسطه قرار گرفتن در جوار پارس جنوبی در معرض خطرات زیست‌محیطی قرار دارند و همه مسئولان باید نسبت به مرتفع کردن مشکلات زیست‌محیطی بیش از گذشته تلاش کنند تا مردم با مسئله خاصی مواجه نشوند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم صیانت از محیط زیست در ساحل بندر سیراف خاطرنشان کرد: در این همایش 140 نفر از خانواده‌های پرسنل مجتمع گاز پارس جنوبی حضور دارند و با مسایل مختلف در راستای حفظ محیط زیست مشارکت می‌کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: این مراسم در راستای ارتقاء فرهنگ زیست‌محیطی و صیانت از محیط زیست در سواحل همیشه نیلگون خلیج فارس برگزار شده است.
مسئول ایمنی پالایشگاه اول اظهار داشت: این مراسم در دو بخش بزرگسالان و کودکان در حال اجراست و انتظار داریم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.
محمدی اذعان داشت: برگزاری مسابقات خانوادگی و بازدید از اماکن تاریخی ویژه بزرگسالان و اجرای مسابقات نقاشی با محوریت محیط زیست و جشن بادبادک‌ها به شکرانه هوای پاک ویژه کودکان از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم بود.
وی افزود: امیدوار هستیم این گونه برنامه‌ها در سایر مناطق عملیاتی نیز برگزار شود و بتوانیم تاثیر لازم را داشته باشیم.
در پایان این مراسم نیز بیانیه محیط زیست قرائت شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: ما باید از آب، خاک و هوا به عنوان 3 عنصر حیاتی تشکیل‌دهنده محیط زیست حفاظت و حراست کنیم و مواهب طبیعی را همچنانکه گذشتگان حفظ کردند و تحت عنوان امانت در اختیار ما گذاشتند ما هم حفظ کنیم و تحویل آیندگان بدهیم.
در بخشی دیگر از این بیانیه افزوده شده است: باید برای نهادینه کردن فرهنگ صیانت از محیط زیست تلاش کنیم که این رسالت سنگینی است که بر عهده ما و شما طالبان علم، ادب، فرهنگ و آشنا به مقوله محیط زیست می‌باشد.
در پایان این مراسم نیز از شرکت‌کنندگان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول