اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

تهیه سند آمایش کردستان از اولویت‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان با اشاره به فعالیت مشاور طرح تهیه سند آمایش کردستان، بر پیگیری این موضوع به عنوان اولویت استان از سوی کارگروه آمایش تاکید کرد.

تهیه سند آمایش کردستان از اولویت‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری سه‌شنبه شب در جلسه کارگروه آمایش و محیط زیست کردستان در سنندج، اظهار داشت: کارگروه آمایش و محیط زیست کردستان در قالب برنامه کار می‌کند و خروجی آن در سال‌های آینده نمود پیدا می‌کند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مصوبات این کارگروه مبنایی برای اجرای اقدامات آینده مدیران است و حضور افراد علاقه‌مند به برنامه از ادارات ذیربط در این کارگروه ضروری است.
وی در ادامه به وضعیت روند تهیه سند آمایش استان اشاره و تصریح کرد: اگر چه بودجه سال 90 با تاخیری دو ماهه ابلاغ شد اما در روند طرح تهیه سند نیز تاخیر وجود دارد و این به عدم پاسخگویی به موقع ادارات مختلف استان برمی‌گردد.
به گفته ازهاری، ارائه برخی آمار و ارقام و برآورده کردن نیازهای مشاور طرح در یک اداره جزو ابتدایی‌ترین کارهاست و به زمان آن چنانی نیاز ندارد که برخی از دستگاه‌های دولتی تاکنون به این موارد مشاور طرح جواب نداده‌اند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان به آن اداراتی که به نیازهای مجری طرح تهیه سند آمایش کردستان پاسخ نداده‌اند تذکر داده خواهد شد.
وی تحقق تهیه سند آمایش را زمینه‌ای برای رسیدن به اهداف و حل بسیاری از مشکلات خواند و افزود: با توجه به اهمیت آن باید زمان تحقق آن را به حداقل رساند.
ازهاری بر پیگیری روند تهیه سند آمایش استان تاکید کرد و گفت: باید ناظر تیم نظارتی پاسخگوی اعضای کارگروه باشد و گزارش روند اجرای طرح را ارائه دهد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان در ادامه به بحث جی‌آی‌اس به عنوان یک آرزوی دیرینه استان اشاره کرد و تحقق آن را در گرو تعامل تمامی دستگاه‌های ذیربط خواند.
وی در پایان گفت: مسئله جی‌آی‌اس که به عنوان یک نقیصه در استان محسوب می‌شود، با جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها در این زمینه کاری پیش نمی‌رود بلکه باید با کمک هم و با تعامل بیشتر در راستای جبران این نقیصه همت گمارند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول