اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

برخورد جدی با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: برخورد جدی با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در شهرستان چالدران صورت می‌گیرد.

برخورد جدی با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در نشست رسیدگی به وضعیت ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در چالدران اظهار داشت: امروز مردم و مسئولان در قبال نسل‌های آینده پاسخگو هستند و باید برای حفظ منابع عمومی، صیانت از ذخایر ارضی توسعه شهری و منابع طبیعی تلاش کنند تا این میراث گرانقدر را به نسل‌های آینده انتقال دهند.
وی افزود: در مواردی مشاهده می‌شود که حاشیه شهرها تبدیل به محلی برای ریختن زباله‌ها و نخاله‌ها و یا ساخت‌و‌ساز غیرمجاز شده که شهرداری باید در این زمینه اقدام اساسی انجام دهد.
قلی‌پور با بیان اینکه شهرداری باید ابزارهای لازم برای برخورد قاطع با متخلفان ساخت‌و‌ساز غیرمجاز به کار گیرد، گفت: در این زمینه تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و شهرداری لازم و ضروری است.
این مسئول با تاکید بر حفظ حریم شهری توسط شهرداری ادامه داد: شهرداری باید مانع هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز خارج از محدوده شهر شده و با نظارت جدی این معضل را حل کرده و کنترل جدی بر حریم و محدوده شهری داشته باشند.
وی با اشاره به پرداخت جریمه و صدور پروانه برای این ساخت‌وسازها تصریح کرد: ساختمان‌های غیرمجاز ساخته شده در محدوده شهر که ‌اصول فنی، بهداشتی و شهرسازی برخوردار هستند می‌توانند با مراجعه به کمیسیون مربوط جریمه صادر شده را پرداخت و پروانه ساخت بگیرند.
قلی‌پور با بیان اینکه ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز خارج از محدوده شهر از خدمات آب، برق و گاز محروم هستند بیان کرد: شهرداری باید در این زمینه راهکارهای قانونی را به کار گرفته و با ارجاع پرونده مورد نظر به کمیسیون 99 و 100 شهرداری‌ها در راستای رفع این مشکل اقدام کنند.
فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: با توجه به محروم بودن منطقه، مردم انتظار مساعدت از سازمان‌های خدمات‌رسان را دارند که در این راستا این سازمان‌ها با استفاده از راهکارهای قانونی مشکل مردم را حل کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول