اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

استاندار مازندران جمعه با میاندرودی‌ها دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از بررسی مشکلات مردم شهرستان میاندرود توسط استاندار و مدیران ارشد استان در قالب سفرهای شهرستانی در جمعه هفته جاری خبر داد.

استاندار مازندران جمعه با میاندرودی‌ها دیدار می‌کند
علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان تازه‌ تاسیس میاندرود از حضور سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان در بین نمازگزاران جمعه میاندرود در چارچوب  حضور مسئولان دولت در بین مردم خبر داد.
وی میزان حضور مستمر مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بین مردم را برگرفته از آموزش‌های دینی و با هدف گره‌گشایی سریع‌تر از مشکلات مردم بیان کرد.
فرماندار میاندرود ادامه داد: استاندار مازندران از ساعت 9 صبح در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان میاندرود در شهر سورک با مردم این شهرستان دیدار می‌کند و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز وی را همراهی می‌کنند.
این مسئول نماز جمعه را میثاق مردم با ولایت و نشان‌دهنده اتحاد و نفوذناپذیری آنان در برابر دشمنان برشمرد و اذعان داشت: حضور با شکوه مردم در نماز جمعه را به منزله  تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا اعلام کرد.
به گزارش فارس، بر اساس مصوبه دولت شهرستان میاندرود که تاکنون در تقسیمات کشوری به صورت بخشداری مدیریت می‌شد در سال جاری دارای فرمانداری شد.
رجبی نخستین فرماندار میاندرود است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول