اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل 3 اخطاره بودن

بازیکن صبای قم از دیدار با شهرداری ساوه محروم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال صبای قم گفت: تیم فوتسال صبای قم بدون در اختیار داشتن بازیکن کلیدی خود در مصاف تیم فوتسال شهرداری ساوه به میدان می‌رود.

بازیکن صبای قم از دیدار با شهرداری ساوه محروم شد
مهدی جعفری‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در دیدار با تیم فوتسال شهرداری ساوه که از هفته چهارم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم صبا برگزار می‌شود، یک غایب سرشناس داریم.
وی تصریح کرد: تنها غایب تیم فوتسال صبای قم در این مسابقه، محمد کوهستانی بازیکن ارزشمند و خوش تکنیک تیم ما است که در آخرین دیدار صبا برابر تیم فوتسال میثاق تهران در خارج از خانه سه اخطاره شد و متاسفانه به دلیل محرومیت بازی با تیم شهرداری ساوه را از دست داد.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم افزود: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و خوشبختانه بازیکنان صبا با تمرینات خوب و منظمی که زیر نظر کادر فنی همه روزه برگزار کرده‌اند، از نظر آمادگی جسمانی و روحی کاملا آماده این مسابقه خانگی هستند.
وی با اشاره به دیدار صبای قم در مقابل تیم شهرداری ساوه، تصریح کرد: با توجه به اینکه در دیدار قبل، تیم ما در خارج از خانه مقابل میثاق تهران به پیروزی رسیده است، بازیکنان صبا انگیزه بسیار زیادی دارند تا بتوانند دومین پیروزی متوالی را در دیدارهای دور برگشت مقابل حریف مطرح خود کسب کنند، هر چند آنها خوب می‌دانند که حق ندارند در این دیدار حریف را دست کم بگیرند.
جعفری‌یگانه عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی داریم زیرا تیم در هفته جاری برای دیدار هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر، تمرینات منظم و مطلوبی برگزار کرده است و امیدوارم روند رو به رشد صبای قم در این هفته نیز تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: با اینکه سه بازی از آغاز دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گذشته است، اما جوانان ما نشان دادند که بیش از اینها می‌توان به آنها اعتماد کرد، خوب و با انگیزه هستیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم پیروزی دیگری در خانه کسب کنیم.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم خاطر نشان کرد: قطعا صبای قم با تمام توان در این دیدار خانگی از لیگ سیزدهم به مصاف تیم فوتسال شهرداری ساوه می‌رود، زیرا در بازی‌های خانگی نیم فصل دوم و تلاش برای جبران امتیازات از دست رفته در سه بازی خانگی قبل لیگ این فصل برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی تصریح کرد: بازیکنان ما توانایی‌های زیادی دارند که می‌تواند ما را در دیدار حساس هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر مقابل شهرداری ساوه در سالن حیدریان قم به موفقیت برساند تا یک قدم دیگر به سه تیم بالای جدول رده‌بندی نزدیک شویم.
تیم فوتبال صبای قم از ساعت 16 عصر امروز جمعه نهم دی ماه در نهمین بازی خانگی خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که دیداری از هفته هفدهم نیز محسوب می‌شود، در قم میزبان تیم شهرداری ساوه است.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول