اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

مردم نمایندگان متعهد را به مجلس بفرستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور موجب خلق حماسه‌ای دیگر می‌شود به طوری که در این روز مردم باید به انتخاب افرادی متعهد اقدام کنند.

مردم نمایندگان متعهد را به مجلس بفرستند
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: مردم در انتخابات به افرادی متعهد، متخصص و ولایتمدار باید رای دهند.
وی افزود: برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری ملت ایران سبب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود پس باید ملت ایران با عنایت به اهمیت این موضوع بیش از پیش برای شرکت در انتخابات مبادرت کنند و دیگران را به انجام دادن این وظیفه ترغیب کنند.
وی تصریح کرد: حضور ملت در انتخابات نشان‌دهنده وجود وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است پس برگزاری این انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است که همه به آن به طور کامل واقف هستند و در روز 12 اسفند برای تحقق بخشیدن به حماسه‌ای بزرگ پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
این مسئول گفت: حضور یافتن در انتخابات برای تعیین افراد صالح به عنوان یک تکلیف بر دوش ملت ما قرار گرفته است به طوری که در کنار هم‌وطنان مسلمان، اقوام مختلف و اقلیت‌های دینی برای انجام این وظیفه خود اقدام می‌کنند چرا که ایران اسلامی متعلق به همه اقشار جامعه است.
این مسئول خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همه مردم اعم از ترک، کرد، فارس و پیروان سایر ادیان آسمانی برای برگزاری آیین‌های سیاسی از جمله انتخابات از خود اشتیاق نشان داده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده کارآمدی دین اسلام و نظام مبتنی بر ولایت است چرا که با پیروان ادیان مختلف سازگاری لازم را دارد.
وی تصریح کرد: دین مبین اسلام به جهانیان اعم از مسلمان و غیرمسلمان به دیده کرامت نگاه می‌کند و برای همه شأن و منزلت انسانی قائل است بر این اساس شرایط برای حضور یافتن آنها در همه مسئولیت‌های اجتماعی فراهم شده است.
وی ادامه داد: اسلام انجام دادن اقدامی مغایر با آسایش اقلیت‌ها را منع کرده است مگر اینکه یک اقلیت موجب تضعیف عزت و اقتدار کشور شود که باید فقط در این موارد به خاطیان تذکر داده شود.
این مسئول با بیان اینکه حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات مجلس نهم برای دشمنان پیام‌های زیادی در بردارد، تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی به دنبال القاء این مفاهیم هستند که در ایران اسلامی علیه پیروان سایر ادیان تبعیض اعمال می‌شود اما پیروان سایر ادیان الهی با حضور خود در انتخابات اعم از انتخاب‌کننده یا انتخاب‌شونده پاسخ دشمنان و معاندان را می‌دهند به طوری که پوچ و پوشالی بودن ادعاهای آنها در عمل و به شکل واقعی ثابت می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول