اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هزینه اقتصاد و دارایی خراسان شمالی:

ذی‌حسابان در مورد آگهی‌های فاقد مهر م.الف تکلیفی ندارند

خبرگزاری فارس: معاون هزینه سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: ذی‌حسابان در مورد آگهی‌های نشریات دستگاه‌های فاقد مهر م.الف تکلیف و مسئولیتی ندارند.

ذی‌حسابان در مورد آگهی‌های فاقد مهر م.الف تکلیفی ندارند
سید محسن ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در هیچ سرفصلی از قانون چنین چیزی پیش‌بینی نشده که صورتحساب آگهی‌های فاقد مهر م.الف پرداخت نشود.
وی اظهار داشت: بر همین اساس ذی‌حسابان برای پرداخت صورت حساب‌های آگهی‌ها وظیفه‌ای ندارند.
به گفته ابراهیمی، ذی‌حسابان طبق سند، صورت‌های مالی را پرداخت و در چارچوب فاکتورهای صادره از سوی نشریات بابت آگهی‌ها اقدام به تایید صورتحساب‌ها برای پرداخت می‌کنند.
وی تصریح کرد: قانون توزیع آگهی‌ها باید پیش از چاپ اعمال شده و در صورتی که به مرحله انتشار و صدور فاکتور رسید، دستگاه‌ها با تایید ذی‌حسابان ناگزیر به پرداخت صورتحساب هستند.
معاون هزینه سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی در عین حال با اشاره به ممنوعیت پرداخت هرگونه وجهی از سوی ادارات برای آگهی‌های تبریک،‌ تسلیت و ... اظهار داشت: ذی‌حسابان در صورت مواجهه با چنین صورتحساب‌هایی قطعاً آن را برای پرداخت تایید نخواهند کرد.
اخیراً برخی از نشریات استان با ارسال نامه‌ای به استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نسبت به آنچه که توزیع ناعادلانه آگهی‌ها بین نشریات بوده، انتقاد و خواستار رسیدگی به این وضعیت شده‌اند.
دو روزنامه و پنج هفته نامه در سطح خراسان شمالی انتشار می‌یابند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول