اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

صدور مجوز برای فعالیت 8 کانون آگهی و تبلیغات در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس:‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از صدور مجوز برای فعالیت هشت کانون آگهی و تبلیغات در سال جاری در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین در سال جاری مجوز فعالیت برای 24 نشریه در استان نیز صادر شده است.

صدور مجوز برای فعالیت 8 کانون آگهی و تبلیغات در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران از جمع‌آوری 41 اثر ارزشمند در سطح استان برای انجام حمایت قبل از چاپ خبر داد و اظهار داشت:‌ همچنین در این مجموعه در سال جاری تاکنون مجوز بیمه روزنامه‌نگاری برای 13 نفر در استان صادر شده است.
وی از تشکیل انجمن شعر آیینی در مرکز استان خبر داد و گفت:‌ همچنین یکی از برنامه‌هایی که این مجموعه در دستور کار دارد انتخاب کتاب برتر سال است که قرار است انجام شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه در راستای حمایت از مولفان و ناشران استان اشاره کرد و تصریح کرد:‌ در سال جاری 35 میلیون تومان کارت الکترونیکی خرید کتاب در استان صادر شده است و به مبلغ 25 میلیون تومان نیز از ناشران استان کتاب خریداری شده است.
مطهری‌فر همچنین در سال جاری تعدادی کتاب به مبلغ 378 میلیون تومان از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مجموعه‌های مختلف از جمله کتابخانه‌ها و سایر سازمان‌ها اهدا شده است که رقم قابل توجهی است.
وی به مهم‌ترین فعالیت‌های انجمن سینمای جوان استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 24 فیلم کوتاه در این مجموعه در سطح استان تهیه شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد 13 فیلم تاکنون به اتمام رسیده است، پنج فیلم در مرحله تدوین قرار دارد و شش فیلم نیز در مرحله پیش تولید است تا وارد جریان کار شود.
 
* برگزاری 51 نمایشگاه هنرهای تجسمی در خراسان جنوبی
مطهری‌فر از تشکیل 51 نمایشگاه هنرهای تجسمی در سطح استان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: همچنین 19 کارگاه آموزشی نیز در بخش هنرهای تجسمی در استان تشکیل شده است علاوه بر این هفت مسابقه و دو تور هنری نیز در استان تشکیل شده است.
وی به اعزام هنرمندان استان برای شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: ‌این کار با هدف ایجاد انگیزه در میان هنرمندان و حمایت از این افراد انجام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به فعالیت‌های این مجموعه در راستای ساماندهی گروه‌های موسیقی در استان اشاره کرد و گفت: ساماندهی گروه‌های موسیقی مراسمات عروسی یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی بود که در راستای عملیاتی شدن این مصوبه تا کنون 35 گروه موسیقی مجالس عروسی در استان ساماندهی شده‌اند.
مطهری‌فر ادامه داد: همچنین شورای موسیقی استان نیز در سال جاری تشکیل شده است که تا کنون کارگاه‌های آموزشی را نیز برگزار کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در سطح استان تنها یک استودیو ضبط موسیقی دارای مجوز است و اگر گزارشی نسبت به فعالیت استودیوهای ضبط موسیقی به صورت غیرمجاز به این مجموعه برسد با همکاری نیروی انتظامی برخورد می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: قرار است در دهه فجر دومین جشنواره موسیقی جوان در استان برگزار شود که در این راستا آلبوم موسیقی استان نیز در دهه فجر رونمایی می‌شود.
انتهای پیام 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول