اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

روحانیون انحرافات انتخاباتی را روشنگری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: روشنگری مردم در میان مردم برای شناخت انحرافات فکری در انتخابات از وظایف مهم روحانیت است.

روحانیون انحرافات انتخاباتی را روشنگری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام حجت‌الاسلام جعفر طزری پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و لزوم حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: امروزه دشمن درصدد کمرنگ و کم رونق‌تر جلوه دادن فضای انتخاباتی است که روحانیت باید با استفاده از مدیریت اسلامی مردم را در این زمینه آگاه کنند.
طزری گفت: دشمنان اسلام همواره سعی و تلاش کردند که فضای انتخابات را متشنج کرده و باعث بدبینی در بین کاندید‌ها و تفرقه و جدایی در بین مردم شوند که روحانیت با شناخت عمیق خود این آسیب‌ها را ترمیم کرده و باعث ایجاد روحیه وحدت در بین مردم و کاندیدها می‌شوند.
وی بیان کرد: روحانیت باید با سخن، عمل، رفتار، معاشرت و تذکرات مردم را به اخلاق پاک دعوت کرده و اخلاق جامعه را مهذب کنند تا بازویی سترگ و قوی برای اصل ولایت‌فقیه که مهمترین رکن جامعه اسلامی است، قرار گیرند. 
طزری یادآور شد: جبهه و سنگر روشنگری روحانیت تنها موضوعات دینی و اعتقادی نیست بلکه باید در مسائل سیاسی نیز باید ورود پیدا کرده و آگاهی بخش مردم در این حوزه نیز باشند.
طزری به اهمیت ارتباط با جوانان اشاره کرد و گفت: روحانیون باید با جوانان تعامل بیشتری داشته باشند به دلیل اینکه تمرکز دشمن بیشتر روی این قشر است و از هیچ تلاشی برای انحراف این قشر دریغ نمی‌کند.
امام جمعه چرام با اشاره به اینکه روحانیت باید در راستای اصلاح تنش‌ها در جامعه به خصوص در این برهه که انتخابات را در پیش رو داریم عمل کند، تصریح کرد: باید با ایجاد فضای عقلانی و حکیمانه در جامعه از تنش‌ها جلو‌گیری شود، چرا که نفس انتخابات برای ایجاد امنیت است و نباید در آن ناامنی ایجاد شود.
 طزری همکاری سازنده و تعامل مردم و مسئولان را موجب برگزاری انتخاباتی سالم در جامعه عنوان کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول