اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کردستان خبر داد

متلاشی شدن 21 باند قاچاق در کردستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف و ضبط بیش از 370 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال‌ جاری تا پایان آذرماه در استان خبر داد.

متلاشی شدن 21 باند قاچاق در کردستان
محمد قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های موثری که صورت گرفته است، کشفیات قاچاق کالا در استان نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته 85 درصد افزایش داشته است.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال‌ جاری نیز تاکنون 21 باند فعال در امر قاچاق کالا در سطح استان متلاشی شده است.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان در ادامه با بیان اینکه در بحث وقوع جرائم از وضعیت خوبی برخورداریم، افزود: با توجه به شاخصه‌های ارزیابی در بحث وقوع جرائم، کردستان جزو استان‌های آخر کشور است.
قنبری تصریح کرد: کردستان از لحاظ پیشگیری در بحث وقوع جرائم جزو سه استان‌ اول کشور قرار دارد.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان افزود: از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 100 فقره سرقت در سطح استان کشف شده است.
وی یادآور شد: طرح پاک‌سازی نقاط آلوده، دستگیری افراد معتاد و جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده نیروی انتظامی با هدف جلوگیری از وقوع جرائم بوده است.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی کردستان، عمده سرقت‌های استان توسط معتادان به مواد مخدر انجام می‌شود که با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان شاهد کاهش قابل توجه سرقت بوده‌ایم.
وی اجرای طرح اراذل و اوباش را از دیگر طرح‌های موفق نیروی انتظامی در استان عنوان کرد و ادامه داد: این طرح در سراسر استان به صورت مستمر انجام و بازخورد بسیار خوبی در کاهش میزان جرائم در استان داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: برخورد با مظاهر علنی فساد و اماکنی که مقررات صنفی را رعایت نمی‌کنند از برنامه‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول