اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران

کشف بیش از 63000 نخ سیگار قاچاق در غرب استان تهران

خبرگزاری فارس: با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران بیش از 63 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد و پنج نفر دستگیر شدند.

کشف بیش از 63000 نخ سیگار قاچاق در غرب استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در راستای اجرای طرح مبارزه با عرضه کالای قاچاق، موفق به کشف 63 هزار و 480 نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق شدند.
بر اساس این گزارش، در راستای اجرای طرح مبارزه با عرضه کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی با اجرای این طرح در شهرستان‌های شهریار و ملارد موفق به کشف 63 هزار و 480 نخ انواع سیگار خارجی و 2 هزار و 500 گرم تنباکوی قاچاق از پنج واحد صنفی متخلف شدند که در این راستا پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
برآورد کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه به بیش از 63 میلیون ریال می‌رسید.
این گزارش همچنین از کشف 140 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در شهرستان قدس خبر داده و آورده است، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران موفق به کشف 140 کیلو مواد مخدر شدند.
براساس این گزارش، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی در شهرستان قدس اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر می‌کند بلافاصله موضوع بررسی و اقدامات اطلاعاتی وسیع در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.
ماموران محل فعالیت این متهم را پس از شناسایی، به صورت شبانه‌روزی تحت نظر قرار داده و در نیمه شب هنگامی که متهم "ناصر علی - خ "با خودرو پژو 405 به محل سکونت خود مراجعت می‌کرد در بازرسی از خودروی مذکور 140 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه کشف و ضبط شد.
متهم به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قضائی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول