اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد کرمان:

اسلام کامل‌ترین برنامه اقتصادی را ارائه داده است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمان گفت: با وجود دانشگاه اسلامی و درس اقتصاد اسلامی ما چه‌قدر توانسته‌ایم اقتصادمان را اسلامی کنیم و این در حالیست که اسلام کامل‌ترین برنامه اقتصادی را به ما داده است.

اسلام کامل‌ترین برنامه اقتصادی را ارائه داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید انصاریان شامگاه دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی با ‌حضور اساتید و نخبگان دانشگاه‌های آزاد استان کرمان اظهار داشت: در اسلام دید تک‌بعدی در مسائل نداریم، بلکه در دین مبین اسلام نگاه کامل و سیستماتیکی وجود دارد که همه موارد را دربر می‌گیرد.
وی افزود: کسی که شکم گرسنه دارد، حال عبادت ندارد، بنابراین اقتصاد عصای دست زندگی انسان است و ما هنوز تا اسلامی شدن اقتصاد فاصله زیادی داریم.
محسن زاینده‌رودی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد کرمان در این نشست عنوان کرد: اگر ما دارای یک مدل برنامه‌ریزی باشیم و بتوانیم آن را در قالب تولید علم به دنیا ارسال کنیم، دیگر نباید نگران ماهواره و شبکه‌های غربی باشیم.
وی افزود: در این زمینه باید از اشخاصی استفاده کنیم که هم دلسوز نظام و هم دارای علم بالایی در این زمینه باشند و در واقع عالم به این علم باشند.
به گزارش فارس، روز قبل از این نیز نشست تعامل رؤسای دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاه‌های آزاد استان کرمان نیز به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول