اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان صدا و سیما:

17 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه مسلمانان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به لزوم هوشیاری مردم در برابر هجمه‌های تلویزیون‌ها، فضای سایبری و فضاسازی‌ رسانه‌ای استکبار گفت: افزون بر 17 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه حقایق دینی و مذهبی مسلمانان فعالیت می‌کنند.

17 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه مسلمانان فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام سید ‌رمضانعلی موسوی‌مقدم پیش از ظهر امروز در نخستین کنگره ملی امام موسی بن جعفر (ع) در امامزاده جعفر (ع) گچساران اظهار کرد: ائمه اطهار همانند چراغ فروزان همواره هدایتگر بشر و در خدمت بشر هستند تا راه راست را نشان داده و در شناسایی حق از باطل یاری‌رسان انسان‌ها باشند.
وی، فاصله‌ نگرفتن بشر از مسیر توحید و یکتاپرستی را از مهم‌ترین اهداف پیامبران و ائمه معصومین عنوان کرد و افزود: حاکمان ظلم و جور می‌آیند و می‌روند اما مکتب توحیدی همیشه ماندگار است.
موسوی، انتقال آموزه‌های توحیدی به نسل‌های مختلف را از ضروریات جامعه دانست و فراموش نکردن توحید و یکتاپرستی را رمز پیروزی بشر عنوان کرد.
قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آموزه‌های دینی پیامبران و ائمه اطهار به شیعیان اختصاص ندارد و همه مردم در جوامع مختلف برای دستیابی به کمال باید این مسیر الهی را طی کنند.
موسوی‌مقدم توجه به آفرینش و زندگی پیرامونی را از جمله آموزه‌های مهم دینی دانست و گفت: آفرینش در مسیری می‌گذرد که انسان را به کمال انسانیت برساند و توجه به این موضوع بسیار مهم است.
وی ابراز داشت: آنچه در آفرینش بقا پیدا می‌کند آگاهی در راستای رسیدن انسان‌ها به حق و حقیقت است.
موسوی‌مقدم تصریح کرد: اگر انسان‌ها به هویت اصلی خود باز گردند و به حقیقت وجودی خود دست پیدا کنند به طرف ظلم نمی‌روند.
این مقام ارشد در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امامان معصوم با کمترین امکانات و با سختی‌های زیاد مردم جوامع خود را هدایت می‌کردند و درس گرفتن از این مسیر هدایت بسیار مهم است.
موسوی‌مقدم ابراز داشت: قرن 21 قرن محاصره اطلاعاتی و قرن تکنولوژی و پیشرفت بوده و استعمارگران آگاهی مردم را به استعمار گرفته‌اند.
وی گفت: در دنیای امروز به افکار و اذهان مردم تجاوز می‌شود تا مردم دنیا را به سمت و سوی اهداف استعماری خود پیش ببرند.
موسوی‌مقدم مهمترین عامل عقب ‌افتادگی را دوری از خود و خویشتن دانست و عنوان داشت: اگر دنیای اسلام به سمت دارایی‌ها و سرمایه‌های خود پیش بروند در تمام زمینه‌ها پیروز خواهند شد.
وی، رمز دستیابی به دستاوردهای مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی را توجه دنیای اسلام به داشته‌های واقعی اسلام عنوان کرد.
موسوی‌مقدم، به خدمت گرفتن تمام امکانات برای بی‌هویت ‌کردن مردم را بزرگ‌ترین درد قرن 21 دانست و آگاهی هرچه بیشتر تمام مردم در این زمینه را خواستار شد.
وی تأکید کرد: مردم باید هوشیار باشند و تسلیم افکار رنگی تلویزیون‌ها، فضاهای سایبری و فضاسازی‌های رسانه‌های استکباری نشوند.
موسوی‌مقدم برگزاری این کنگره‌ها را در راستای قرار گرفتن در مسیر هدایت ائمه ضروری ارزیابی کرد و بیان داشت: برگزاری این کنگره‌ها سبب شناخت هر چه بیشتر مردم از ائمه و آشنایی با نحوه برخورد ائمه با حاکمان ظلم و جور می‌شود.
وی، مطرح‌کردن حقایق الهی ائمه در دنیا و شناخت همه مردم از رفتارها و سیره عملی معصومین را از دیگر دستاوردهای برگزاری کنگره‌ها و برنامه‌های مذهبی دانست.
قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت افزون بر 17 هزار شبکه ماهواره‌ای علیه حقایق دینی و مذهبی مسلمانان ابراز داشت: مسئولان رسانه‌ها در ایران با حداقل امکانات در قالب برنامه‌ها و فضاهای رسانه‌ای با این هجمه فرهنگی و مذهبی دشمن علیه اسلام مقابله می‌کنند.
موسوی‌مقدم انتقال مفاهیم و آموزه‌های دینی و مذهبی در راستای برگشت انسان‌ها به فطرت پاک انسانی را از اهداف مهم رسانه‌ها در ایران دانست.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول