اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای آزمایشی طرح امداد محله در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای آزمایشی طرح امداد محله در این استان خبر داد.

اجرای آزمایشی طرح امداد محله در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: این طرح برای اولین بار در شهرستان چرام اجرا می‌شود که بر اساس آن مجریان طرح امداد محله، فرصت‌ها و زمینه‌های کارانگیزی را در روستاها و محلات بررسی کرده و با مشکلات و نیازهای مردم از نزدیک آشنا می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: این طرح از یکی از روستاهای شهرستان چرام شروع شده که امیدواریم با آماده شدن شرایط آن را در همه نقاط این استان اجرا کنیم.
فرهادی ادامه داد: طرح امداد محله موجب می‌شود تا تصمیم‌گیری‌ها در مورد کاهش مشکلات مددجویان ملموس و موثرتر شود و رضایت مردم و مددجویان بیش از پیش فراهم شود.
وی عنوان کرد: وقتی مردم در روستاها ببینند که مسئولان برای بررسی مشکلات آنها به حضورشان می‌آیند، برای ماندن در روستاها و انجام عمران و آبادانی مشتاق‌تر شده و به این نظام اسلامی بیش از پیش پایبند می‌شوند.
فرهادی، طرح امداد محله را در راستای توانمندسازی خانواده‌های مددجو دانست و خاطرنشان کرد: با این نگاه روز به روز آمار افراد نیازمند به کمیته امداد کاهش پیدا می‌کند و مردم به‌ویژه در روستاها به‌جای مصرف‌کننده صرف به یک تولیدکننده درآمدزا تبدیل می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این طرح موجب مشارکت افراد موثر، ریش‌سفیدان، شوراهای اسلامی و دهیاران و به‌طور کلی مشارکت مردم در کاهش مشکلات هم روستایی‌ها یا همشهریان خود می‌شود که قطعا در زودتر نتیجه دادن کارها بسیار موثر است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول