اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه خبر داد

بهره‌برداری از مسکن مهر اشنویه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: واحدهای مسکن مهر اشنویه دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیده و تحویل می شوند.

بهره‌برداری از مسکن مهر اشنویه در دهه فجر
محمدعلی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسکن مهر در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح‌های ساخت مسکن است که در این شهرستان نیز اجرا می‌شود و در حال حاضر بیش از 200 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در اشنویه ساخته می‌شود.
وی عنوان کرد: از این تعداد واحد مسکونی، 128 واحد دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است و با بهره‌برداری از آن در دهه فجر امسال، 128 خانوار از نعمت مسکن مناسب بهره‌مند می‌شوند.
حسین‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه متقاضیان مسکن مهر در این شهرستان زیاد است از این رو علاوه بر طرح‌های یاد شده، 17 هکتار زمین برای ساخت مسکن مهر در نظر گرفته شده است.
این مسئول در ادامه وضعیت پروژه‌های عمرانی در حال اجرای این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: سد اشنویه یکی از این طرح‌هاست که از 9 سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، ولی به دلیل کمبود اعتبارات و عدم اختصاص آن از یک سو و مشکلات فنی از سوی دیگر سبب رکود این پروژه عمرانی شد که با اختصاص اعتبار مورد نیاز اکنون از حالت رکود خارج شده است.
فرماندار اشنویه با اشاره به پیشرفت فیزیکی این سد خاکی اضافه کرد: در حال حاضر این سد از 72 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار سبب تکمیل این طرح شده و تا پایان نیمه اول سال 92 به اتمام می‌رسد.
حسین‌زاده با بیان اینکه ساخت سد نقش مهمی در توسعه و آبادانی منطقه دارد تصریح کرد: با اتمام این سد 20 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان زیرپوشش قرار می‌گیرد.
وی در پایان اذعان داشت: طرح‌های ساخت مدرسه پنج کلاسه، تامین آب شرب روستاها و اجرای طرح‌های هادی در روستاهای اشنویه در حال اجرا است و برای عملیاتی شدن آنها بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول