اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان زنجان:

5 هزار واحد مسکن مهر در زنجان آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: مدیر کل مسکن و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه احداث مسکن مهر در زنجان از پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت: در حال حاضر 5 هزار واحد مسکونی مهر در استان آماده بهره‌برداری شده است.

5 هزار واحد مسکن مهر در زنجان آماده تحویل است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن تعداد واحدهای مسکونی مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر را از سال 84 تا سال 88 در استان را 4 هزار و 772 واحد عنوان کرد و اظهار داشت: در مجموع از سال 84 تا کنون 30 هزار و 518 واحد مسکن واگذار و یا به بهره‌برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه در مجموع از سال 89 تا به امروز در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، 13 هزار و 741 واحد مسکن واگذار و یا به مرحله بهره‌برداری رسیده است، افزود: در حال حاضر 5 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری داریم که در دهه فجر تحویل متقاضیان می‌شود.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان میانگین متوسط ساخت مسکن تا سال 86 را 177 واحد اعلام کرد و افزود: از سال 86 تا سال 88 میانگین متوسط ساخت مسکن در استان زنجان یک هزار و 142 واحد بوده که سال 86 نسبت به سال‌های گذشته حدود 6.5 برابر شده است.
وی خاطرنشان کرد: از سال 88 تاکنون میانگین تولید مسکن در استان زنجان با 26 هزار و 425 واحد 7.8 برابر شده است.
باباپور با اشاره به اینکه در بحث خود مالکان در یک سال اخیر به متقاضیان مسکن در شهرهای بالای 25 هزار نفر 13 هزار و 238 واحد مسکن ساخته شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در یک سال گذشته در بحث خود مالکان برای 7 هزار و 372 واحد مسکونی تسهیلات پرداخت شده است.
باباپور با بیان اینکه در بحث مسکن گروهی دو سایت در شهر زنجان و یک سایت در شهر قیدار در دست اجرا است، یادآور شد: در سایت شهر قیدار تعداد 2 هزار و 177 واحد به بانک معرفی شده‌ است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله نخست واگذاری تعداد 3 هزار و 527 واحد و در مرحله دوم تعداد 10 هزار و 214 واحد تحویل متقاضیان مسکن مهر شده است، خاطرنشان کرد: در مرحله سوم نیز تعداد 5 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان مسکن مهر در استان زنجان تحویل می‌شود.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های مسئول و فرهنگی در زمینه برگزاری جشن مسکن مهر در دهه فجر اطلاع‌رسانی لازم را در دستور کار قرار دهند، خاطرنشان کرد: تاکنون مسکن مهر در استان در دو مرحله به متقاضیان واگذار شده و مرحله آخر نیز در دهه فجر واگذار می‌شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول