اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

5200 واحد مسکن مهر در سیستان‌وبلوچستان آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از 19 هزار سهمیه مسکن مهر سیستان و بلوچستان تاکنون 5 هزار و 244 واحد تحویل شده و 5 هزار و 200 واحد در سال 90 آماده تحویل است.

5200 واحد مسکن مهر در سیستان‌وبلوچستان آماده تحویل است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌محمد آزاد امروز در جلسه شورای مسکن در استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان در اجرای تعهدات مسکن مهر در کل رتبه دوازدهم را کسب کرده که این رتبه در شهرهای بالای 25 هزار نفر بین ردیف پنجم تا هشتم در نوسان بوده و به دلیل اضافه شدن هزار واحد به تعهدات مسکن مهر استان در شهرهای زیر 25 هزار رتبه بیست و نهم را به دست آورده است.
وی با تأکید بر تسریع در اجرای آماده‌سازی کارهای زیرساختی سهمیه‌های آینده مسکن مهر استان افزود: مسئولان مربوطه با نیازسنجی مسکن مردم استان به ویژه در شهرهای زیر 25 هزار که متقاضی برای آن کمتر است نسبت به نیاز مردم استان تعهد ایجاد کنند.
مقام عالی کشور در سیستان و بلوچستان ایجاد هر‌گونه تعهد در اجرای پروژه‌ها را قبل از تأمین اعتبار غیر‌قانونی عنوان کرد.
آزاد بیان کرد: برای دقت عمل بیشتر و سرعت بخشیدن به روند کارها، با در نظر گرفتن سقف اعتبارات، عقد قرارداد با پیمانکاران در دو فاز تنظیم شود تا در انجام کار با مشکلی مواجه نشویم.
وی با اشاره به عملکرد ضعیف برخی از بانک‌های عامل در پرداخت تعهداتشان به تسهیلات به ویژه به بخش روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر گفت: بانک‌ها ریز آخرین وضعیت قراردادهای خود را مورد بررسی و گزارش کنند تا 8 هزار و 450 فقره قرارداد تعهد شده در سال 90 سریع‌تر عملیاتی شود.
استاندار سیستان و بلوچستان در زمینه اختصاص یک میلیارد تومان برای ایجاد چهار مدرسه در استان افزود: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش در زمینه مدارس مذکور نیازسنجی کارشناسانه شود تا بهره‌وری بهتری در این مورد داشته باشیم.
استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: برای احداث پنج باب مسجد در پروژه مسکن مهر، اعتباری برابر 120 میلیون تومان بابت احداث هر یک از مساجد با زیربنای 300 متر پرداخت می‌شود که با کمک‌های مردم هر چه زودتر این پروژه‌ها اجرایی شود.
در این جلسه، روند اجرایی 50 مصوبه سفر چهارم وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و دستورالعمل‌های لازم در زمینه آنها داده شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول