اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اجرای طرح‌های عمرانی توسعه لرستان را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در لرستان توسعه این استان را به همراه دارد.

اجرای طرح‌های عمرانی توسعه لرستان را به همراه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای لرستان، گفت: اجرای طرح‌های عمرانی موثر در حوزه مهار آب‌ها و سد‌سازی برای تأمین منابع آبی مصرفی در استان، موجب دلگرمی کشاورزان و توسعه و رونق بخش کشاورزی و شکوفایی اقتصادی لرستان می‌شود.
وی افزود: در همین ارتباط تلاش و عنایت ویژه دولت نهم و دهم در زمینه مهار آب‌های سطحی استان با احداث چندین سد بزرگ، نقش موثر و ویژه‌ای در هموار شدن مسیر عمران و آبادانی این استان داشته است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در این زمینه داشتن طرح و برنامه هدفمند به منظور مهار آب‌های سطحی و جلوگیری از خروج بی‌رویه و بدون استفاده منابع آبی از استان، باید محور اصلی فعالیت‌های عمرانی در این حوزه باشد.
وی در ادامه تقدیر از تلاش و اهتمام ویژه مجموعه شرکت آب منطقه‌ای لرستان، گفت: تأمین آب مورد نیاز و مصرفی بخش کشاورزی استان و تلاش برای تسریع در روند ساخت سدهای احداث شده با هدف ایجاد تحول در عرصه اقتصادی استان لرستان باید همواره مورد توجه مسئولان این بخش قرار داشته باشد.
در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گزارشی از روند فعالیت‌های عمرانی و اقدامات انجام شده در زمینه توسعه منابع آبی و مهار آب‌های سطحی استان را ارائه داد.
انتهای پیام/ش30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول