اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب خبر داد

افزایش تسهیلات مسکن روستایی در تکاب

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب از افزایش تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان تکاب خبر داد.

افزایش تسهیلات مسکن روستایی در تکاب
به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب، محمدعلی داعی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات برخی از روستاهای این شهرستان اظهار داشت: میزان تسهیلات مسکن روستایی از 100 میلیون ریال به 125 میلیون ریال افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر گام مهمی برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن در جامعه است، افزود: تاکنون 712 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تکاب ساخته شده است.
این مسئول با اشاره به روند اجرای مسکن مهر در شهرستان تکاب، اضافه کرد: تعداد 648 واحد مسکن مهر آپارتمانی در حال ساخت است.
وی تصریح کرد: این واحدها شامل 192 واحد مسکن مهر فرهنگیان با تسهیلات 25 میلیون تومانی، 396 واحد مسکن مهر از محل تفاهمنامه سه‌جانبه با تسهیلات 25 میلیون تومانی، 60 واحد مسکن مهر محلی با تسهیلات 22.5 میلیون تومانی به صورت نیمه‌صنعتی و مسکن مهر خود مالکی 782 واحد با تسهیلات 20 میلیون تومانی است.
داعی مجموع اعتبار مسکن مهر در قالب آپارتمان‌های خودمالکی را حدود 32 میلیارد تومان اعلام کرد.
این مسئول با توجه به اینکه هدف این طرح حمایت از قشر محروم و صاحب خانه کردن این قشر است خواستار همکاری هر چه بیشتر ادارات ذی‌ربط به ویژه شهرداری در خدمات‌رسانی در ساخت مسکن مهر شد.
فرماندار تکاب با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت روستاها و توسعه را در دستور کار خود قرار دادیم، ادامه داد: افزایش تسهیلات بهترین فرصت برای اهالی روستاهاست تا نسبت به عمران در بخش مسکن اقدامات لازم را انجام دهند.
وی اظهار داشت: تلاش در راستای ایجاد ظرفیت‌های مناسب توسعه اقتصادی در سطح روستاها به منظور رشد و گسترش رفاه عمومی در واقع یک نوع جهاد است.
این مسئول با بیان اینکه ارائه خدمات کیفی به روستاها از اولویت برنامه‌هااست، اظهار داشت: سعی و تلاش مسئولان باید در راستای سازماندهی اقدامات توسعه‌ای، هماهنگی و نظارت بر اقدامات انجام شده در راستای تقویت فرآیند توسعه پایدار روستایی باشد به نحوی که زمینه و محیطی مناسب برای زندگی راحت‌تر و کارآمد روستاییان به تناسب ویژگی‌های اجتماعی و اقتصادی هر منطقه فراهم شود.
انتهای پیام/ش20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول