اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور انتقاد کرد

احداث نشدن فضای مذهبی در شهرک‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور از احداث نشدن فضای مذهبی در شهرک‌های جدید و مجتمع‌های مسکن مهر انتقاد کرد.

احداث نشدن فضای مذهبی در شهرک‌های مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای قرآن و نماز شهرستان نور بیان داشت: در برخی از مناطق دیده می‌شود که در زمین‌های 10 هکتاری مجتمع مسکونی احداث می‌شود که یک‌هزار خانوار در آن مستقر می‌شوند و فضای آموزشی و تفریحی نیز برای آن تدارک دیده شده، اما فضای مذهبی یا مسجد دیده نشد.
وی در انتقاد شدید دیگر نسبت به گرفتن پول در قبال تحویل کتاب‌ به دانش‌آموزان به بهانه برگزاری مسابقه دینی ابراز داشت: در حالی که دشمنان برای ترویج بهائیت کتاب، فیلم و حتی پول در اختیار مردم به ویژه جوانان قرار می‌دهند تا آنان را جذب کنند، در کشور ما ستاد اقامه نماز استان هم برای برگزاری مسابقات نماز ، کتاب را با قیمت 2 هزار و500 تومان در اختیار آنها قرار می‌دهد.
معاون فرماندار نور بر توسعه، زیبا سازی و تجهیز نمازخانه‌ها برای ترویج نماز در اداره‌ها تاکید کرد و افزود: برای ترویج نماز باید محصولات فرهنگی به صورت رایگان تحویل شود.
وی ادامه داد: فرهنگ نماز به عنوان برترین عمل عبادی در جامعه نهادینه شود.
محمدی با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ نماز تقویت باورها و اعتقادات است، ابراز داشت: انسان با اعتقاد راسخ به برپایی نماز مبادرت می‌ورزد.
این مسئول تصریح کرد: باورها و اعتقادات قوی دینی و مذهبی موجب می‌شود انسان بدون درنظر گرفتن مکان در هنگام نماز در هر نقطه که باشد در خیابان و بیابان وضو گرفته و نماز به پای می‌دارد و اقامه نماز می‌کند.
معاون فرماندار نور با اشاره به اینکه تجهیز شدن به سلاح ایمان و علم می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند، اذعان داشت: تاکنون مجهز بودن به سلاح ایمان کشور ما را از توطئه‌ها دور کرد و نجات داد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول