اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از مسکن مهر کرمانشاه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از مسکن مهر کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از پروژه‌های مسکن مهر کرمانشاه بازدید کرد.
سید مهدی هاشمی در این بازدید گفت: پروژه‌های مسکن مهر در کشور توانسته پروژه‌هایی موفق در زمینه تامین مسکن، هدفمندسازی یارانه‌ها و تا حدودی اشتغال‌زایی باشد.
وی ادامه داد: مسکن مهر علاوه بر حل کردن مشکلات بخش مسکن توانسته مشکل اشتغال را نیز تا حدود زیادی حل کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور اظهار کرد: مسکن مهر یکی از پروژه‌های مناسب در راستای هدفمند کردن یارانه‌هاست؛ زیرا اقدامات شایسته و مناسبی برای هدفمند کردن مصرف انرژی در ساختمان‌ها انجام داده است.
هاشمی درباره پروژه‌های مسکن مهر استان کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه‌ها از لحاظ مکانی در موقعیت خوب و مناسبی احداث شده‌اند چرا که علاوه بر قرار‌گرفتن در محدوده شهری، دسترسی مناسبی نیز به مرکز شهر دارند.
وی تاکید کرد: در زمینه زیرساخت‌های مسکن مهر در کرمانشاه کارهای قابل قبولی صورت گرفته که تامین نیازهای خدماتی، طراحی مناسب و احداث ساختمان‌ها با رعایت اصول معماری از آن جمله هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: بخش عمده‌ای از شهرسازی که مد نظر بوده در کرمانشاه محقق شده و در زمینه نظارت و سندسازی نیز کارهای شایسته‌ای انجام شده است.
هاشمی اظهار امیدواری کرد؛ اولین پروژه‌های مسکن مهر استان کرمانشاه در دهه فجر امسال به مردم تحویل داده شود و بخش دیگر آن نیز در سال آینده آماده بهره‌برداری شود.
وی از مسئولان و دست‌اندرکاران بخش مسکن مهر در استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر این مسکن‌ها به مردم ارائه شود.
شایان ذکر است، امروز رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و هیئت همراه از پروژه‌های هزار و 240 واحدی سجادیه، 2هزار و 920 واحدی دولت مهر و 5 هزار واحدی پردیس کرمانشاه بازدید به عمل آوردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول