اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خبر داد

بهره‌برداری 10 هزار واحد مسکن مهر در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: 10 هزار واحد مسکن مهر مازندران تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری 10 هزار واحد مسکن مهر در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عیسی هاشمی حیدری شب گذشته در جلسه شورای مسکن مازندران از بهره‌برداری 10 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در استان خبر داد و ابراز داشت: اجرای مسکن مهر در مازندران با کمبود نقدینگی مواجه است.
وی یادآور شد: بحث نقدینگی در استان تا حدودی حل شد، مسکن و شهرسازی مدعی است که اعتبارات دولتی هنوز ابلاغ نشد.
هاشمی با اشاره به اینکه در حال پیگیری مکاتبات برای اخذ اعتبارات دولتی هستیم، تصریح کرد: ظرفیت‌های اجرایی استان در مسکن مهر مازندران فراهم است در ایجاد زیر ساخت‌ها مشکل نداریم ولی در بحث تامین منابع آبی دغدغه داریم.
وی ادامه داد: تا پایان امسال 10 هزار واحد مسکن مهر در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه بر اساس نامه ابلاغی معاونت ریاست جمهوری نرخ سود بانکی تسهیلات مسکن مهر در شهرستان‌ها چهار درصد، مراکز استان‌ها هفت درصد و در تهران 9 درصد است، گفت: بانک‌ها نباید روشی متفاوت با این دستورالعمل نرخ سود اجرا کنند.
وی ادامه داد: تمام بانک‌ها در استان‌ها موظف به اجرای دستور رئیس جمهور هستند.
هاشمی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه مسکن مهر نقشه‌ها باید با ثبت اسناد مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: زمین اختصاصی مسکن مهر باید از طریق فرمانداری تهیه شود و خدمات زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه خدمات زیربنایی مسکن مهر متناسب با نیازهای منطقه تعریف شود، خاطرنشان کرد: جمعیتی که از مسکن مهر باید استفاده می‌کنند افرادی آگاه و متمدن هستند و مشکلات فنی پروژه‌های مسکن مهر به نحو متناسبی حل شود.
وی تغییر مکان پروژه 1000 واحدی پیلم کتی بهشهر را مشروط بر تهیه زمین از سوی فرمانداری دانست و اذعان داشت: اگر فرماندار بهشهر بتواند زمین دیگری در داخل شهر و یا محدوده شهری برای پروژه مسکن مهر تهیه کند، انتقال مانعی ندارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول