اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان بوشهر اعلام کرد

حضور اهالی هنر استان بوشهر در نمایشگاه کتاب استانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از حضور اهالی فرهنگ و هنر استان بوشهر در ششمین نمایشگاه کتاب استانی در بوشهر خبر داد.

حضور اهالی هنر استان بوشهر در نمایشگاه کتاب استانی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با مساعدت و همکاری فرمانداری‌ها و برنامه‌ریزی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان بوشهر، فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان از نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های جنبی و فرهنگی نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر، برپایی نشست‌های موضوعی ویژه محرم و عاشورا، نشست‌های تخصصی با موضوع بیداری اسلامی و جنگ نرم و برگزاری نمایشگاه را از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه ذکر کرد.
محمدی ادامه داد: همچنین نشست‌های مرتبط با نقد و بررسی کتاب و برگزاری شب شعر با حضور شاعران استان در حاشیه ششمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: بخش جنبی ویژه کودک و نوجوان و فعالیت‌های نقاشی و طراحی از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در هفتمین نمایشگاه کتاب استان بوشهر بیش از 30 هزار عنوان و 300 هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف و متنوع دانشگاهی، کمک آموزشی، حوزوی و دینی، تخصصی، عمومی، ادبی، تاریخی، کودک و ... عرضه می‌شود.
محمدی تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب امسال بیش از  300 ناشر از سراسر کشور و همچنین تعدادی ناشر از استان بوشهر حضور دارند و تازه‌های نشر خود را به مدت یک هفته عرضه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های موجود در نمایشگاه با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شود که 20 درصد توسط ناشران بر اساس قیمت پشت جلد محاسبه و 20 درصد دیگر با تهیه بن کارت الکترونیکی خرید کتاب از غرفه بانک فعال در محل نمایشگاه حاصل می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: محمود حکیمی که از وزارت ارشاد درجه هنری گرفته است برای شرکت در هفتمین نمایشگاه کتاب بوشهر به عنوان مهمان ویژه و سخنرانی در بخش جنبی به این شهر سفر می‌کند.
وی افزود: هفتمین نمایشگاه کتاب بوشهر کار خود را از سه‌شنبه ششم دی ماه آغاز می‌کند و تا 12 دی نیز برپاست.
وی اظهار داشت: اعزام برگزیدگان جوایز کتاب سال جمهوری اسلامی و یا دارندگان درجه هنری 1 و 2 به نمایشگاه‌های کتاب از جمله سیاست‌های وزارت ارشاد در ماه‌های اخیر بوده است.
محمدی بیان کرد: محمود حکیمی در سال 1323 در محله خراسان تهران به دنیا آمد و وی فارغ‌التحصیل رشته زبان انگلیسی (کارشناسی ارشد) است که اولین اثر خود را تحت عنوان «غرب بیمار» در سال 1351 به چاپ رساند.
وی ادامه داد: او پس از چند سال تدریس در ایران در حال حاضر بازنشسته آموزش و پرورش است و آخرین اثر محمود حکیمی یک مجموعه سه جلدی با عنوان «مبانی ادبیات دینی کودکان و نوجوانان» است که با همکاری مهدی کاموسی تهیه شده است.
محمدی یادآور شد: فعالیت اصلی حکیمی پس از انقلاب مجموعه‌ای به نام «تاریخ تمدن جهان» است که جلد اول آن در سال 1360 چاپ شد و در حال حاضر 21 جلد آن منتشر شده است.
انتهای پیام/آ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول