اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده برجسته کشور:

استقبال از نمایشگاه کتاب بوشهر فوق‌العاده زیاد بود

خبرگزاری فارس: نویسنده و مؤلف برجسته کشور گفت: جمعیت بازدید کننده از نمایشگاه کتاب بوشهر فوق‌العاده زیاد بود و گاهی اوقات به دلیل همین استقبال، عبور و مرور هم سخت می‌شد و خوشحالم که مردم چنین پرشور از نمایشگاه کتاب استقبال می‌کنند.

استقبال از نمایشگاه کتاب بوشهر فوق‌العاده زیاد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود حکیمی ظهر امروز در نشست بررسی ادبیات دینی کودک و نوجوان در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب بوشهر اظهار داشت: نمایشگاه کتاب به دلیل سیستم نامناسب توزیع کتاب در کشور و نبود فرصت‌های فیزیکی برای دسترسی به خرید کتاب، به معنای واقعی «نمایشگاه» محسوب می‌شود، اگرچه در اجرا هنوز نتوانسته رضایت خاطر اکثریت مخاطبان را به دست آورد.
وی افزود: این نمایشگاه خود فرصتی مطلوب برای ناشران و معرفی آثار نویسندگان و خود شخص نویسنده است.
حکیمی یادآور شد: باید در کنار نمایشگاه‌های تخصصی همچون نمایشگاه کتاب و نوجوان، نمایشگاه‌هایی ویژه ادبیات داستانی و شعر هم در کنار چنین نمایشگاه عمومی وجود داشته باشد تا مخاطب تخصصی از آنها بازدید کند و ازدحام‌های بی‌دلیل جلوگیری شود.
نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان افزود: جمعیت بازدید کننده از نمایشگاه کتاب بوشهر فوق‌العاده زیاد بود و گاهی اوقات به دلیل همین استقبال، عبور و مرور هم سخت می‌شد و خوشحالم که مردم چنین پرشور از نمایشگاه کتاب استقبال می‌کنند.
وی در ارتباط با کتب خود اظهار داشت: مجموعه دو جلدی "در قربانگاه استعمار و خودکامگی" با عناوین "امیرکبیر در اندیشه فرهیختگان ایران" و "امیرکبیر مظهر استقلال ایران" به تازگی از سوی انتشارات قلم به چاپ رسیده است.
نویسنده برجسته کشور افزود: این کتاب درباره قتل امیرکبیر که با طرح نقشه خودکامگان دربار ناصرالدین شاه که زیر نظر دو کشور استعمارگر انگلیس و آمریکا بود، نوشته شده و در آن حدود 21 مقاله از فرهیختگان کشور در مورد زندگانی امیرکبیر و کشته شدن وی نیز آمده است.
وی یادآور شد: "وجدان"، "به سوی ساحل"، "داستان‌های آموزنده برای کودکان"، "پیام‌آور محبت"، "طاغوت"، "سروده‌های رهایی" و ... نام برخی از آثار محمود حکیمی در حوزه داستان دینی است.
استاد محمود حکیمی 41 سال از خدمت ایشان در عرصه داستان‌نویسی می‌گذرد و تا امروز که 65 سال سن دارد، داستان‌های بسیاری برای کودکان و نوجوانان نوشته است. نخستین کتاب او با عنوان "افشار زاده قهرمان" و پرتیراژترین کتابش "داستان‌های زندگی امیر کبیر" است که دفتر نشر اسلامی آن را چاپ کرده است.
چاپ اول کتاب "داستان‌های زندگی امیر کبیر" در سال 1360 و چاپ سی و نهم آن یک ماه قبل بوده است.
انتهای پیام/آ20 /ص1000  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول