اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

به دنبال تمدید نمایشگاه کتاب گلستان هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: به دلیل استقبال مردم از ششمین نمایشگاه کتاب به دنبال این هستیم تا حداقل یک روز، مدت زمان بازدید نمایشگاه کتاب این استان را تمدید کنیم.

به دنبال تمدید نمایشگاه کتاب گلستان هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری شامگاه جمعه در جمع دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب استان گلستان اظهار داشت: زمان تمدید نمایشگاه بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقدور نیست و تعیین تمدید بازدید از این مکان فرهنگی نیز روز شنبه اعلام خواهد شد.
وی بیان داشت: نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال‌های گذشته از لحاظ کمیت و کیفیت کاملا متفاوت است و آمار فروش کتاب نیز روند صعودی را نشان می‌دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در افتتاحیه این نمایشگاه بالغ بر 20 میلیون تومان فروش کتاب شده و این رقم در روز دوم نمایشگاه به 35 میلیون تومان رسیده و آمار فروش کتاب در روزهای دیگر نیز همچنان روند صعودی دارد.
منتظری تفاوت‌های نمایشگاه کتاب امسال  نسبت به سال گذشته را در تدارک فوق برنامه‌های آن دانست و عنوان کرد: ارزیابی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد معرفی این برنامه‌ها به عنوان مدل کشوری برای سایر شهرستان ها بیان شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه برنامه‌هایی همانند پیاده‌روی همگانی، رونمایی از دو عنوان کتاب به طور روزانه، کتاب در آئینه اندیشه‌ها، ویژه برنامه‌های نمایشی، تعزیه‌خوانی به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، نقالی برای کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی است که با استقبال خوبی مواجه شده است.
منتظری خاطرنشان کرد: اهدا 40 میلیون تومان بن کتاب به اهل قلم، هنرمندان، نویسندگان، خبرنگاران، فعالان فرهنگی، پژوهشگران و چهره‌های علمی پژوهشی استان در این گردهمایی بزرگ فرهنگی در نظر گرفته شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اذعان داشت: آمار استقبال‌کنندگان از نمایشگاه به صورت راندومی محاسبه می‌شود و در روز پایان نمایشگاه میانگین بازدیدکنندگان اعلام خواهد شد که آمار اعلام شده نزدیک به واقعیت است.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول