اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دیوان عالی کشور:

رسانه‌ها بر نتایج همایش طب و قضا کار کنند‌

خبرگزاری فارس: رئیس دیوان عالی کشور در مشهد گفت: نظر به اهمیت مطالب ارائه شده در همایش طب و قضا و اهمیت آن در زندگی مردم رسانه‌ها باید بر نتایج همایش طب و قضا اطلاع‌رسانی کنند.

رسانه‌ها بر نتایج همایش طب و قضا کار کنند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله محسنی گرکانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین همایش سراسری طب و قضا در هتل پردیسان مشهد ضمن مهم و با ارزش خواندن مطالب مطرح شده در این همایش اظهار داشت: در بیان اهمیت و جایگاه برگزاری همایش‌ها و جلسات علمی از این دست همین بس که سلامتی مرهون خدمات پزشکی است و یکی از ‌شاخه‌های بسیار مهم دینی و مذهبی ما علم قضا است چرا که ریشه در قرآن داشته و خداوند انبیا خود را مأمور چنین اموری کرد.
وی ضمن تشکر از طراحان و برنامه‌ریزان اولیه این همایش و دست‌اندرکاران انجام و برگزاری آن، گفت: همایش طب و قضا با بار علمی و معنوی خوب و بالایی برگزار شد و حضور شخصیت‌های وزین علمی، فقهی و اجتماعی که در این همایش به ارائه مطالب پرداختند سبب افزایش بار محتوایی آن شد.
رئیس دیوان عالی کشور خاطر نشان کرد: مردم برای رفع مشکلات و اختلافات جسمانی و پزشکی اطبا و پزشکان برای رفع و حل مشکلات قانونی و حقوقی به قضات نیاز دارند و این دو علم باید در کنار هم و به جهت رفع نیاز و مشکلات مردم به تشریک و مبادله اطلاعات و مسائل مربوط به حوزه خود بپردازند.
محسنی گرکانی جایگاه رسانه‌ها را در این امر بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای مطالب مطرح شده در همایش طب و قضا در جامعه ما، رسانه‌ها باید نقش بیشتری در تشریح نتایج و مطالب به دست آمده از این همایش ایفا کنند تا ضمن سرمایه‌گذاری‌های معنوی و مادی انجام شده در این جهت، بازخورد آن در جامعه و میان مردم نیز به میزان قابل توجهی بالا برود.
وی همکاری رسانه‌ها را در زمینه اطلاع رسانی نتایج تحقیقات طرح شده در همایش سراسری طب و قضا ناکافی ارزیابی کرد و افزود: توجه و پیگیری بیشتر رسانه‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی در زمینه نتایج حاصله از این همایش با توجه به شأن بالای مطالب ارائه شده در آن می‌تواند به عموم جامعه و همچنین دست‌اندرکاران علم طب و قضا اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری ارائه دهد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول