اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید آباده:

مدیرانی که دچار روزمرگی شده‌اند، تغییر می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آباده با بیان اینکه تمام مدیران این شهرستان باید طی یک هفته گزارش عملکرد خود را به فرمانداری ارائه دهند، گفت: مدیرانی که دچار روزمرگی شده‌اند، تغییر می‌کنند.

مدیرانی که دچار روزمرگی شده‌اند، تغییر می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، محمد جواد عسکری بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان پس از مسئولیت خود، خطاب به مدیران آباده با بیان اینکه امروز پست و مقام ما به لطف و حمایت مردم است بنابراین باید خدمتگزار واقعی آنان باشیم، اظهار داشت: در آستانه ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که این انتخابات بعد از جریان فتنه صورت می‌گیرد و دشمن برای این موضوع برنامه ریزی‌های بسیاری را انجام داده که با دوراندیشی مردم ولایت‌مدار به یاس تبدیل می‌شود.
فرماندار آباده گفت: در مورد انتخابات مسئولان این شهرستان باید بدانند که تمام دستگاه‌ها موظف هستند بدون جانبداری و استفاده از امکانات دولتی که از بیت‌المال است به نفع و یا علیه شخصی کار نکنند.
وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های حساب شده و دقیق امسال شاهد حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات باشیم.
عسکری با بیان این که آباده سرشار از پتانسیل و توان بالقوه بوده که برای به ظهور رسیدن آنها نیاز به همکاری دلسوزانه و مجدانه مدیران و مسئولان این شهرستان دارد اضافه کرد: تمام ادارات موظف به ارائه گزارش عملکرد خود تا چند روز آینده به این فرمانداری هستند.
فرماندار شهرستان آباده در ادامه تصریح کرد: ما به مدیران فعال و پر کار نیاز داریم و هر مدیری که دچار روزمرگی باشد را تغییر می‌دهیم، و باید بدانیم که در این پست‌ها قرار گرفته‌ایم تا به مردم خدمت کنیم.
وی ادامه داد: به یقین مدیرانی که خلاقیت داشته باشند مورد تکریم قرار می‌گیرند.
در پایان این جلسه رؤسای چند اداره به بیان مشکلات خود پرداختند و مقرر شد به فراخور زمان جلساتی در مورد مشکلات ادارات مختلف در فرمانداری این شهرستان برگزار شود.
انتهای پیام/ی30/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول