اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت سرزده صورت گرفت

بازدید استاندار گیلان از محل ثبت‌نام داوطلبان در فرمانداری رشت

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از محل ثبت‌نام کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان رشت بازدید سرزده انجام داد.

بازدید استاندار گیلان از محل ثبت‌نام داوطلبان در فرمانداری رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید سرزده از محل ثبت نام کاندیداها در فرمانداری رشت اظهار داشت: در سراسر استان وفاق، همدلی، تعامل و همکاری بسیار خوبی در بین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه فضای همدلی و وفاق و همکاری صمیمانه در بین اعضای هیئت‌های نظارت و اجرایی استان حاکم است، افزود: با شرایط خوبی که به وجود آمده است، شاهد انتخابات سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.
مقام ارشد دولت در گیلان، احترام به قوانین و مقررات و ضوابط و نیز رعایت زمان‌بندی تعیین شده برای تبلیغات و پرهیز از تبلیغات پیش از موعد را مورد تاکید قرار داد.
وی، دوری از بداخلاقی‌های انتخاباتی و عدم استفاده از امکانات دولتی را از جمله نکاتی برشمرد که کاندیداها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
سعادتی ادامه داد: دشمنان تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند تا با توطئه‌های مختلف به کشور ضربه بزنند ولی با حضور گسترده مردم در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم ثبت می‌شود.
به گزارش فارس، تا روز گذشته 35 نفر در رشت برای نمایندگی دوره نهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که در بین این داوطلبان غلامعلی جعفرزاده مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و جانباز جنگ تحمیلی نیز جزو کاندیداها بود.
امروز آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان است.
انتهای پیام/ص20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول