اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

برگزاری انتخابات بی‏شائبه هدف فرمانداری دماوند است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند، برگزاری انتخاباتی بی‏شائبه و در سلامت کامل را هدف اصلی در این شهرستان خواند.

برگزاری انتخابات بی‏شائبه هدف فرمانداری دماوند است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور برخی مسئولان استان تهران و شهرستان دماوند در فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار کرد: همه تلاش دولت جمهوری اسلامی برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط و حضور حداکثری مردم است.
وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی سامانه‏های انتخاباتی به شکلی طراحی شده که اجازه بروز کوچک‏ترین تقلبی را در سه دهه گذشته نداده است.
قاسمی‏فرزاد افزود: دماوند نیز با تمهیدات ارائه شده از سوی وزارت کشور و استانداری تهران و اجرای آن توسط شهرستان در اندیشه برگزاری انتخاباتی سالم است.
فرماندار شهرستان دماوند از انتخاب مسئولان سازمان‏ها و دوایر دولتی به عنوان مسئولان صندوق‏های آرای انتخاباتی همچون سنوات گذشته خبر داد.
وی تصریح کرد: از این رو تقاضای من از این افراد در همین ابتدای حرکت اتخاذ شیوه رفتاری و عملکردی مناسب است تا شائبه‏ای در زمینه طرفداری از فرد یا جناحی خاص مطرح نشود.
قاسمی‏فرزاد با تاکید بر لزوم عدم ورود امکانات دولتی به عرصه‏های انتخابات خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان دماوند با توجه به فرمان مقام عظمای ولایت اجازه کوچک‏ترین استفاده‏ای از امکانات دولتی را به طرف‏های فعال در زمینه تبلیغات نخواهد داد.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: از این رو هرگونه اقدام خلاف ضوابط برابر با قوانین و مقررات مشمول برخورد لایه‏های حفاظتی و نظارتی خواهد بود.
قاسمی‏فرزاد همچنین بر لزوم آمادگی کامل دستگاه‏های امداد و نجات شهرستان دماوند تاکید کرد و گفت: خواسته مردم و مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند آمادگی کامل دستگاه‏های امداد و نجات است.
وی ادامه داد: با پیگیری‏های انجام شده و بر اساس وعده مسئولان استانی و کشوری اعتبارات مناسبی برای تجهیز این حوزه از شهرستان دماوند در نظر گرفته شده است.
فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم یاری دیگر دستگاه‏های دولتی در زمان بروز بحران به نهادهای امداد و نجات شهرستان دماوند تاکید کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول