اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قم:

داوطلبان نمایندگی شخصا به فرمانداری قم مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان قم از ثبت‌نام سه نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم تا امروز خبر داد و گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس باید خود شخصا برای ثبت‌نام به فرمانداری قم مراجعه کنند.

داوطلبان نمایندگی شخصا به فرمانداری قم مراجعه کنند
عبدالحسین بلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دومین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس نهم اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس نهم از روز گذشته آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای نمایندگی مجلس تمدید نمی‌شود، افزود: تا کنون سه نفر که یکی از آنها روحانی است ثبت‌نام کردند و به نظر می‌رسد حجم وسیعی از مراجعه برای ثبت‌نام را در روزهای پایانی شاهد باشیم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان قم تصریح کرد: داوطلبان باید برای ثبت‌نام شخصا به فرمانداری مراجعه کرده و در حضور کارشناس انتخابات فرم ثبت نام را پر کرده و تحویل دهند.
طبق ضوابط اعلام شده، ثبت‌نام‌کنندگان باید کارشناسی ارشد داشته باشند و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران یک مقطع بالاتر محسوب شده و با مدرک لیسانس می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
بر اساس ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران، ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه، برخورداری از سلامت جسمی در حد برخورداری از نعمت بینایی، شنوایی و گویایی و داشتن حداقل سن 30 سال تمام و حداکثر 75 سال تمام از شرایط کاندیداهای پست نمایندگی مجلس عنوان شده است.
داوطلبان نمایندگی مجلس برای ثبت‌نام باید از ساعت 8 صبح لغایت 17 عصر شخصا با در دست داشتن مدارک لازم به فرمانداری شهرستان قم مراجعه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول